Even hoe ik er over denk, Dat hele "taartgebeuren" is grote onzin. Je zet je zooitje neer zoals jij dat wel leuk vind en sprokkelt her en der wat onderdeeltjes bij elkaar. Je moet er immers lang mee doen, en je zit er uren naar te gapen (tussen het drillen door dan he

Je vergelijking met een dikke bak, en maandloon zonnebril snap ik dus ook echt niet.
Als je bv goed kijkt naar dat spul van mij dan zul je zien dat de molentjes bijna 20 jaar oud zijn, kraken en piepen als een gek. steuntjes zijn de goedkoopste alu van een oud engels merk, wel laten maken in 4 inch puur omdat ikzelf dat wel mooi vind en praktisch tja...het draait veel minder snel zo dicht langs elkaar. Ps even tussendoor een daiwa slinger uitklappen is sneller te doen dan een 3500a baitrunner eraf draaien, dus echt super onhandig is het echt niet. Hengels zijn zoals gezegd 2ehands-jes met her en der de nodige krassen, wakers hangen aan zwart gespoten douche ketting....Die neville oortjes heb ik zelf gefiguurzaagd uit een stuk alu, en hangen met O ringen vast......
Maar goed wat ik wil zeggen, het gaat niet om dure zooi, maar om een beetje oldskool gehalte wat mij betreft! groet William