Je hebt iig bewijs dat je goed hebt gekeken, zelfs in beeld.. En daar hou ik wel van..

Jaap,
Toen ik nog niet commercieel verbonden was aan PB Products gaf ik ook al lezingen in het hele land. In de meeste gevallen vragen we daar bijna niets voor. Het feit dat we dit tegenwoordig doen heeft logischerwijs voor een deel een commercieel tintje, maar het komt bij zowel John, Koen en mijzelf(maar ook bijvoorbeeld Bart van Bezouw) vooral uit het hart want we doen het met passie en veel plezier. Anders zouden we het ook niet volhouden..

De meeste KSN regioavonden, en ook de Landelijke KSN meetings, zijn gratis, of je betaald slechts enkele euro's voor een avond vol plezier. Dus dat valt qua kosten wel een beetje mee nietwaar! Daarnaast heb ik vorig jaar kosteloos een tweedelig stuk op deze website geplaatst met relevante informatie over de kopschudproblematiek en een aantal systemen. In april komt er een stuk in KW waar ik enkele euro's aan verdien en dan komt er in mei een ander artikel in het blad van de KSN, kosteloos en met veel liefde voor deze mooie club geschreven. Zo proberen we de kerk een beetje in het midden te laten. Hopelijk zie je dat ik je dus niet onnodig op kosten wil jagen..

Het voorbeeld wat Frank aanhaalde gaat waarschijnlijk over Rainbow Lake. Op dat water gelden extreme omstandigheden die vragen om extreem uitzonderlijke oplossingen. Aangezien ik nooit op Rainbow heb gevist kan ik dus ook niet oordelen over de oplossing die hij heeft bedacht. Het leuke bij dergelijke probleemanalyses is dat er altijd meerdere wegen naar Rome zijn. Daarover discussiëren is goed voor de productontwikkeling maar ook voor de ontwikkeling voor mij als visser..

Allez, ik ga eens m'n bed opzoeken.
Vriendelijke groet,
Martin Post