K. van den Herik schreef:is gewoon goedkope chinese meuk. Niks mis mee als je de boot nooit gebruikt. Of alleen in de zomervakantie een beetje spelevaren
Moest je een keer met windkracht 3 een water iets groter dan een pispot over moeten steken, leer je kwaliteit herkennen en erkennen.
Chinese meuk, klaas!
Ik zou graag eens bij jou in je huis willen kijken. Bijna alles wat wij bezitten is veelal 'chinese meuk' Is jou reactie gebasseerd op ervaring of puur op veronderstelde vooroordelen?
Ik heb inmiddels de Deawoo Matiz onder de opblaasbootjes gekocht, idiaal om mij van A naar B te brengen, ik snap ook heus dat de goede middenklasser de JRC in dit geval mij wat meer comfort en degelijkheid zou bieden. Voor dit geld kan ik drie jaar achter elkaar een nieuw bootje kopen in verhouding tot de kosten van de JRC.
Ik heb de boot opgeblazen, kwaliteit valt mij niets tegen, de boot is zeer stabiel. Het rubber had inderdaad wat dikker gemogen, echter is de prijs daar ook naar. Bij de Deawoo klaag ik tenslotte ook niet over het gebrek aan beenruimte, that's all in the game!
Wat wel erg prettig is is de afmeting van de boot in ingepakte vorm. Dit valt reuze mee, de JRC is zeker drie keer zo groot.
Wat ik wel mis is een bankje in de boot, maar dat los ik op. Klittebland en een plankje en ik heb het zo gemiste bankje Klaas.
Trouwens Klaas, ik heb nog een klein geheim.. Ik heb hier een JRC stretcher staan, made in China staat erop, niet verder vertellen hoor!