Google Ad's ergenis

Plaats reactie
raymond renirie
Contacteer:

26-01-2011 11:09

Nooit heb ik last gehad van google ad's ik kijk er simpelweg niet naar, maar vandaag. Ben je rustig op het board aan het kijken.
Vol geluid uit me speakers, kleine hartverzakking omdat mijn zoon gisteren zijn ipod weer is gevuld had en het volume dus iets teveel van het goede was.
Ik kijken wat er aan staat want ik ziet alleen dat het board openstaat, scroll naar beneden en jah hoor , google ad's met geluid.

Ik weet het board zal er weinig aan kunnen doen.
maar die advert van regione piemonte is toch om te huilen.

Sorry moest het even kwijt.

Ray
Jan Witter

26-01-2011 11:28

Ik weet niet welke browser je gebruikt, maar met Mozilla Firefox en AdBlock Plus kun je dat soort dingen uitschakelen. Dat is ook één van de redenen, dat ik FF gebruik ipv IE.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Sven van Anrooy
Contacteer:

26-01-2011 12:42

chrome ook nooit gezeik. plus dat het de snelste is van het zwikkie. by far..
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
raymond renirie
Contacteer:

26-01-2011 13:32

Ik heb alle drie op mijn pc staan, simpel weg om websites die bij mij op de server staan te kunnen vergelijken in verschillende browsers.

FF+adblock plus , werkt idd prima.

Het is meer het feit dat google ad's nu ook al geluid gaan toevoegen wat mij irriteerd :)
Maar gelukkig draaid de wereld niet om raymond.

Google chrome, heb ik niks kunnen vinden trouwens om google ad's in chrome te blocken.
Lijkt mijn inziens ook niet wat google zou willen met hun chrome, want daar leven ze van.
Nogmaals ik heb dat niet goed bekeken, en is een gedachte van mij.
Plaats reactie