Deel 1
Deel 2
Dit bevestigd wat ik al die tijd heb gedacht en geroepen.
Volgende keer toch maar eens een snowmannetje proberen, zit ik tenminste niet met zo'n vieze natte mat in de auto.

Testen met verschillende presentaties, hengels wisselen, veel uren maken met of zonder onderwatercam om iets te bevestigen is niet voor mij weggelegd. Heb ik gewoonweg te weinig tijd voor. Moet zeggen dat ik bijna altijd 2 verschillende presentaties vis, altijd soepel maar verschillend aas/aaspresentatie. Vis dan ook wel op verschillende stekken. Krijg ik te veel verschillen in aanbeten per presentatie dan wissel ik alles naar de beste. Jij ook denk ik?
  Testen met verschillende presentaties, hengels wisselen, veel uren maken met of zonder onderwatercam om iets te bevestigen is niet voor mij weggelegd. Heb ik gewoonweg te weinig tijd voor. Moet zeggen dat ik bijna altijd 2 verschillende presentaties vis, altijd soepel maar verschillend aas/aaspresentatie. Vis dan ook wel op verschillende stekken. Krijg ik te veel verschillen in aanbeten per presentatie dan wissel ik alles naar de beste. Jij ook denk ik?
louis lunterbusch schreef:Wat ik dan weer jammer vind (en een gemiste kans), is dat er niet twee verschillende rig’s naast elkaar liggen bij dit soort opnames, bijvoorbeeld eentje met snowman en eentje met bodemaas gelijk aan de voerboilies. Dan zie je direct of het een beter werkt dan het ander. Ik vraag me echt af waarom ze dat niet doen temeer omdat ze de rig’s gewoon met de hand neer kunnen leggen voor de camera. Pas dan kun je (voorzichtig voor dat water op dat moment) conclusies trekken lijkt me.