Hey de grootste crimineel heet geen rode Poet, maar rode Poetin, net zoals de rest van de regeringen en kerken en weet ik veel van machtsbeluste kwakzalvers
het WK gaat dus naar de olie landjes.....kaas is dus niks meer waard
met balende groet. Denk dat Derksen wel lacht....en al helemaal op de vertoning van Poetin, dat hij zich van de omkopende bende die FIFA heet wilde distantieren
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking http://www.cfclub.nl/ voor en door karpervissers
Dat het in Rusland wordt gehouden vind ik al raar, maar in Qatar is al helemaal triest hebben die uberhaupt wel iets met voetbal? zal wel weer omkoperij zijn.
ik heb een beeldvorming gekregen door het boek, Poetins Rusland van Anna Politkovskaja, de vermoorde journaliste. Knap dat je Russisch kan typen, kan je het ook even netjes voor me vertalen?
Le General Blankensteijn ...normally I'm generally blanking http://www.cfclub.nl/ voor en door karpervissers
Niet missen? Een WK houden is alleen maar een bron van inkomsten, niet van uitgaven. Natuurlijk heb je uitgaven, maar dat is niks vergeleken met de inkomsten die je ermee genereert.
Waar maakt iedereen zich toch druk over, terwijl iedereen weet dat voor geld alles te koop is. En dat is dan ook wat hier gebeurd is, zowel voor 2018 als voor 2022...
Nou heerlijk toch hoeven wij ons niet meer druk te maken, en nou die Engelse het ook niet zijn geworden gaat er nog veel meer vuiligheid naar buiten komen, die Engelse journalisten zijn nu de luis in de pels van de Fifa.
De meeste computerfouten zitten tussen het toetsenbord en de rugleuning van de stoel...
Wie is er hier vaag? . Oh ga nou niks vertalen met vertaalprogje,dan valt er een rare zin uit:i.v.m. grammatica die is dan wel erg wazig,vaag. tjheppo m,v,g der ronnie.
Vreemd dat iedereen al weet ,dat het geld gaat opbrengen, maar als je kijkt op een gemiddelde dag dan kunnen ze niet eens files oplossen, omdat onze infrastructuur het nu al niet aan kan. gaan we dan het hele groene hart dicht asfalteren, zodat een paar rukkers en voetbal hooligans, een potje voetbal kunnen kijken? nee hoor is een goede keuze in Rusland, kunnen we gelijk kijken hoe Rusland de hooligans behandelen. greetz
Ik ben en blijf een Leie-naar,tegendraads altijd beter wetend
Wahahaha maar kijk ik wil zeker een dikke loser zijn,dit is het verschil ik wil het zijn en jij bent het gewoon in mijn ogen. Ned heeft het wk verschoten omdat er geen geld is en ook nooit meer zal komen,dus gewoon pech laten we landen gewoon uit hun schulden helpen i.p.v. balletjes schoppen. FONDJES GENOEG HIER. schitterend gewoon. m,f,g der dikker verlierer ronnie.