18-11-2010 14:10
Veel mensen zullen wel weer denken komt hij weer aan, maar omdat iedereen mag reageren en ik dus ook ook mijn stukje.
Wat ik lees is dat de jeugd, moet dure spullen hebben, voerboot etc etc. Erg leuk allemaal maar laat iedereen ook de jeugd lekker in hun waarde, al krijgen ze alles van pappie en mammie zo wat net of hebben jullie allemaal niks gekregen.
( misschien idd zijn er mensen die het vroeger niet breed hadden en het wel mochten hebben maar het niet konden betalen )
Zelf ben ik begonnen met stuntelen op me bek gaan en dwars zijn om dingen niet aan te nemen van anderen het betweterig typ en nu soms nog maar wel anders, zou het in me jeugd nooit hebben toegegeven dat anderen ergens gelijk in hadden, als ik iemand ongelijk geef nu terwijl deze persoon wel gelijk heeft, dan zeg ik dat tegen die persoon wanneer ik hem tegenkom aanspreek.
Ik heb mijn kennis grotendeels gekregen door een ietsje pietsje oudere vis maat 64 jaar, iemand die het met de paplepel is ingegoten. Door te vragen luisteren en aan te nemen ben ik bijzonder veel van deze beste man te weten gekomen en wanneer ik iets niet weet is hij altijd bereid om mij te helpen, wat ik ook verwacht van zo,n board als dit mensen stellen vragen niet om dat ze het niet weten maar willen weten of het wel goed is.
Net als de jeugd die stelt een vraag moet ik sus kopen of zo, wat is beter, dan zeggen jullie allemaal ja delkim dit, fox, gardnerr, etc met bij antwoord je kan beter het direct goed kopen want goedkoop is duurkoop. dan word er een foto, geplaatst en krijgen veel direct bedenkingen, jammer, maar toch ook niet de tip was beter duurkoop dan goedkoop beter kwaliteit en merk dan rotzooi en merkloos en dan toch help je ze om geen rotzooi aan te schaffen.
Om op het stukje terug te komen van Leen en Sven met stijger vissen, laten ik eerlijk zijn de stijgers zijn idd niet bedoeld voor mensen zoals mij en me vis maat, maar waarom geen gebruik maken terwijl er niemand in velden en wegen te bekennen zijn en was er iemand gekomen met een rolstoel, die daar wilde gaan vissen was dit toch niet een probleem geweest, rodpods even netjes van de stijger op de kant zetten, onthaakmatje eraf met die grote DRIEPOOT waar alweer commentaar op is en meneer in de rolstoel kon heerlijk genieten om toch even een dagje te vissen want jah zo zijn we dan ook wel weer we zijn de beroerdste niet.
Maar wat maakt het uit of iemand nou het duurste van het duurste wil hebben of alleen maar bling bling wil hebben omdat die denkt dat hij dan kan vissen of met de goedkoopste shit aan de waterkant zit en daarom de moeite niet waard is om een praatje te maken want mensen met goedkope spullen kunnen niet vissen, wat een onzin, ik wil met iedereen wel een praatje maken iedereen wel informatie geven wanneer ik dit kan doen jong, eigenwijs, oud, etc, maakt me niet uit, vind het altijd wel gezellig om even een babbeltje te maken, hoeft niet lang te duren hoeft niet bij iedereen, bij de 1 trekt het de ander niet.
Zoals velen het is makkelijk lullen op zo,n board, lekker makkelijk kunnen we alles zeggen, maar in plaats van iemand te helpen nee kraken we liever iemand zijn verhaal af, komt hij weer aan hoor met zo,n swets verhaal, maar zelf doen ze niks dan alleen maar commentaar geven, waar zijn die verhalen van jullie dan jah het hoeft idd niet perse is ieder voor zich ik vind het zelf leuk om er een stukje op te zetten mag altijd graag ook verhalen van anderen lezen.
Ik zeg wel vaker zou je me in het echt tegenkomen, ben ik ook niet zo als nu de persoon op dit board en weet zeker dat er meer zijn hier, dan ben ik ook veel socialer en in voor een babbel en stel voor mezelf als ik ga vissen ook eisen,
Als ik ga vissen vis ik omdat ik het leuk vind, er plezier in heb het is ontspannend en een uitlaatklep voor mij. ( adhd )
Ik heb materiaal gekocht goed materiaal voor het gebruik en dus dan gebruik ik het ook wat mensen er ook van denken.
Als ik zit ben ik serieus, stil, rustig en heb een plan om toch mijn vissen op de kant te krijgen, al wordt er ook aan mijn kant heus wel geblankt alleen meld ik dit nooit alleen wanneer ik vang dan staat er weer wat.
Zorg dat de stek netjes heel en schoon achtergelaten word en dus geen rotzooi ruim zelfs vaak een ander zijn achter gelaten bende op omdat ik vind dat dit niet hoort.
Vis veilig vissen nadenken waar ik ga liggen of het consequenties heeft en ga al helemaal niet dicht bij een ander zitten, al hoewel er ook mensen zijn die hun lijnen over het gehele water hebben liggen en denken dat alles van hen is, dan heb ik schijt.
Zelf drink ik niet en rook ik niet, tijdens vissen bij mij mogen anderen dit beide wel maar alles wordt opgeruimd, wanneer er vrienden komen kijken weten hun dat ik erg kwaad wordt als ze met bombarie aan komen leven en kabaal maken en dat ik hierdoor door het lint kan gaan, want ik wil vis vangen en daar besteed ik mijn tijd en geld ook aan. me vriendin blijft thuis omdat ik niet constant het gejammer wil aanhoren ik vind er niks aan hoe lang blijven we nog gaan we bijna naar huis ik heb het koud, etc etc. dus andere meiden vrouwen etc ook mooi doorlopen geen belangstelling, tenzij visvrouwen, gezellig.
ben het eens met een aantal dat veel jeugd maar niet alleen de jeugd veel rotzooi achterlaat kabaal maakt grote kampvuren etc heeft en dit zijn idd mensen die wel eens stevig aangesproken mogen worden, waarom dan niet wanneer we het zien even een belletje om even controle te laten komen ben je er vanaf, krijsende wijven, jongelui moet je niet hebben als je zit te vissen en mensen in een camou pak waaronder ik zelf ook hoor, heb ik om niet op te vallen en met struinen is dit ideaal, daarnaast is het pak nog lekker warm ook, waarom zou zoiets niet mogen, daarvoor is het op de markt toch???
nou voor mensen die nog steeds op me willen zeiken en zeuren ga je gang daar is het board voor bedoeld namelijk toch!!!!!
mvg; jan