ferenc van de vorstenbosc schreef:Tis moeilijke te zeggen vanaf hier hoe je daar het beste kan vissen.Een dobbertje en een blik mais kan prima werken.Prik een stuk of 5 korrels op de haak.Alleen wel weer kleine vis gevoelig.
Heb je er wel eens grotere vis zien springen?Of zien zwemmen?
Boek een aantal tickets voor ons en we komen je helpen

Niet gezien maar weet zeker dat ze er zitten...en ik kijk wel voor de tickets

pj otte schreef:Ruikt naar nakomelingen van uitzet/projectspiegels. Is je bekend of die daar hebben plaatsgevonden.
Peter
Er is hier vis jaren terug uitgezet, ik gok zeker op 15 a 20 jaar geleden of langer zelfs..
Manuel Guerra schreef:Zien er wel een beetje dood uit. Ziet eruit dat deze karpers op de plank liggen in je keuken.
Nee joh ze liggen op een stuk ceramic hier bij het water...foto is genomen met mobiel vandaar dat ze dood lijken lol
pj otte schreef:Aha Jay/Jeroen,
Was niet verder gekomen dan je visjes. Stuwmeer ziet er leuk uit kun je ook een klein stukje meer van de plek toelichten?
Vang ze,
Peter
Er zit hier geen roofvis op paling na dan. Er zit dus paling,karper en gewoon witvis en misschien wel meer. Maar heb alleen maar karper en normaal witvis gevangen. Het meer bestaat niet zo lang, het is jaren terug door saddam toen laten bouwen. Ik weet helaas niks over de bodem, maar heb veel haken + lood verloren.
Jeroen v Engelenburg schreef:is een beetje ver rijden om projectspiegels uit te zetten lijkt mij
is wel een aardige plas trouwens km of 3 lang en zo'n 500 a 600 meter breed
maar denk dat de bevolking daar niet zo geitreseerd is in het karpervissen voor sport...meer voor op tafel.
zonde want het zijn schitterende vissen.
Het is een groot meer ja en er zitten hier dagelijks vissers maar het zijn geen sporvissers inderdaad

En weten net als mij weinig van vissen haha, ze lachen mij uit als ik het over boilies,mais,aardappels en andere aas heb..voor hun is het deeg,deeg en nog is deeg. Maar goed ik ga later het 1 en ander uitproberen. Vandaag had ik wel weer beet met mais, alleen niks gevangen, wel weer met deeg..

maar woog maar 375 gram..