wat ik me zo afvraag
- remon van dusschoten 2
- Contacteer:
veel mannen van vroeger hoor of zie je niks meer van hoe kan dat nu voorbeeldje. Een Evert Aalten was veel in de bladen te vinden ontworp een mooi programma voor de zelf draaien en later hoor of zie je deze oud gediende niet meer. Zo zijn er natuurlijk nog meer
- ron crumbach
hebben misschien iets teveel publiciteit gehad en konden aan geen enkel water meer rustig vissen. Zijn misschien blij dat ze weer rust hebben.
Groet Ron
Groet Ron
Laatst gewijzigd door ron crumbach op 27-09-2010 21:10, 1 keer totaal gewijzigd.
- Daaf Wolters
Zal per persoon verschillen hè.
Sommigen vissen misschien (bijna) niet meer op karper, anderen zijn het felle licht van de schijnwerpers moe of hebben niet zo veel meer te vertellen.
Anderen schrijven nog steeds regelmatig een stukje en/of draaien nog vollop mee in het wereldje.
Sommigen vissen misschien (bijna) niet meer op karper, anderen zijn het felle licht van de schijnwerpers moe of hebben niet zo veel meer te vertellen.
Anderen schrijven nog steeds regelmatig een stukje en/of draaien nog vollop mee in het wereldje.
- remon van dusschoten 2
- Contacteer:
het lijkt mij nu zo vreemd om die drive van het vissen kwijt te raken zodat je er hellemaal mee stop
- ron crumbach
ik kan mij er wel iets bij voorstellen, heb er al genoeg zien stoppen die zeer fanatiek waren, maar door het huidige karperwereldje geen zin meer hebben om aan het water te zitten, ik heb zelf ook een paar keer op dat punt gestaan.
Groetjes ron
Groetjes ron
-
Ben ook een jaat gestopt geweest, had het helemaal gehad het wereldje van karpervissers.
Maar na een paar jaar begon het weer te kriebelen en heb ik opnieuw allemaal spullen aangeschaft, dus mocht je een keer een jaar geen zijn hebben maak niet dezelfde fout als ik sla je spullen op maar verkoop het nooit!!!
Gradus....
Maar na een paar jaar begon het weer te kriebelen en heb ik opnieuw allemaal spullen aangeschaft, dus mocht je een keer een jaar geen zijn hebben maak niet dezelfde fout als ik sla je spullen op maar verkoop het nooit!!!
Gradus....
....................
- Dries Jacke
Misschien zijn ze moe om nog in de schijnwerpers te staan of zijn ze afgeserverveerd................., en een nieuwe generatie heeft het overgenomen en hecht de commercie meer waarde aan nieuwe namen.
- Kees Ouwehand
Een aantal zijn gewoon gestopt en hebben hun heil in andere zaken gezocht. Soms verzet je de bakens.
Groet, Kees
Groet, Kees
===== Zen en de kunst van het karperen ======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
============Never too old============
======= http://www.karperbeheer.nl/ =======
had het helemaal gehad het wereldje van karpervissers.
Vis zelf voor mezelf, dus daar heb ik geen last. Van. Enige kritiekpunt zijn die gasten die niet gehinderd door enige vorm van kennis, besef, kunde of ook maar het geringste spoortje van intresse in het vissen zelf, jou kansen om zeep helpen.
- daar heb ik geen zin in, is te ver
- daar zit ik niet lekker
- we zijn gezellig met zijn 3en
- hier heb ik vorige maand ook een keer beet gehad.
Bloemlezing van de laatste paar weken.
Als ik dan zie dat zulke door een 10 jarig talentje helemaal zoek gevist worden, bescheur ik het bijna. Gelukkig heeft het mannetje geen behoefte om zijn kunsten aan de grote klok te hangen.
Als er druk is om te MOETEN en het werkt niet, is de aardigheid ergauw af en haken er velen af. Heb er tientallen met en zonder naam zien komen.
Mocht ik ooits iets leukrs tegenkomen dan vissen, blijf ik het er wel bij doen hoor...
-
Van die mensen die alleen maar vissen om hun fotoboekje te laten zien, en om deze zo vol mogelijk te krijgen alle regels aan hun laars lappen, geen rekening houdend met het feit dat ze het voor andere het vissers verzieken.
Natuurlijk vis ik uiteindelijk ook voor mezelf!!
Gradus....
Natuurlijk vis ik uiteindelijk ook voor mezelf!!
Gradus....
....................