haha.. Laten we het hopen.. Kan er vooralsnog alleen maar naar vissen wat ik vanacht ga vangen
 haha.. Laten we het hopen.. Kan er vooralsnog alleen maar naar vissen wat ik vanacht ga vangen 
Groeten!!
Michel Hollaar schreef:Paul,
proeffoto maken :
Schiet alles met de zelfontspanner.
Scherpstellen op doekje, dan heb ik 20 seconden om het schermpje om te klappen , om de voerschepsteel + doek weg te leggen, achter de vis te gaan zitten, deze op te tillen en te fatsoeneren in het schermpje om nog even te wachten op het klikken van het toestel ( 6 stuks na elke 2 seconden ) Dan zit er altijd wel 1 goede bij.

Jeroen Neef schreef:Dat kan wel zijn maar scherpte diepte is wel mooi, de vis springt er dan zo mooi uit he.

Zeker als je alles met de zelfontspanner moet doen en weigert een vis in een bewaarzak te doen.
  Zeker als je alles met de zelfontspanner moet doen en weigert een vis in een bewaarzak te doen.  

Ronald vd Riet2 schreef:hahahaha waar sla dat nou weer op!
dan gaan wij gewoon voor de gezellig heid en als we maar een vis kunne vangen...
dus als jij met een maat ga vissen vangen jullie allemaal maar grote vis
slaat natuurlijk nergens op