Ik zoek een molen die rond de 50 euro kost(mag minder) met baitrunner en die lekker gooit!
Weten jullie iets?
Mvg Niels
jasper rosman schreef:een arca lagos 5000 BR is een hele leuke molens voor 40 euro per stuk. grote spoel ook. ik heb er 300 meter 36/00 op dus moet je nagaan hoeveel meter dan met 30/00.en voor paar euro meer heb je de kleinste versie (nog steeds heel groot) spro incognito lcs hele grote spoel, extra spoel, mooi, lekkere baitrunner, snellere lijn inhaling. persoonlijk zou ik voor die spro gaan. of een shimano of daiwa maar dan ben je al gauw veel meer kwijt ---> dit is de spro :
jan de jager schreef:Moeten, Moeten!!! Je moet niks er bestaat zoiets als online bestellen en binnen zoveel werkdagen binnen.
mvg; jan
jasper rosman schreef:een arca lagos 5000 BR is een hele leuke molens voor 40 euro per stuk. grote spoel ook. ik heb er 300 meter 36/00 op dus moet je nagaan hoeveel meter dan met 30/00.en voor paar euro meer heb je de kleinste versie (nog steeds heel groot) spro incognito lcs hele grote spoel, extra spoel, mooi, lekkere baitrunner, snellere lijn inhaling. persoonlijk zou ik voor die spro gaan. of een shimano of daiwa maar dan ben je al gauw veel meer kwijt ---> dit is de spro :
jasper rosman schreef:ohh ik stuur je de site met die arca molens. op die site moet je naar beneden scrollen tot je hem ziet. er staan ook anderen molens op die goedkoop zijn hier de site - http://www.bergsma-online.nl/Amolens maar ik zou voor een van deze 2 kijken als ik jou was.
jasper rosman schreef:draait die beter
jasper rosman schreef:ligt waarschijnlijk aan de spoel. je heb farcast spoelen zo eentje zit er op een infinity bijvoorbeeld. of op een shimano longcast of zon spro incognito, zon lange spoel weetje wel. en jij heb waarschijnlijk een smalle spoel er op zitten.
jasper rosman schreef:ja maar ga er maar van uit dat het de spoel is als je met 2,75 lb of 2,50 lb hengels vist. en mischien vist die met zwaarder lood