beste mensen
nu draai ik alweer een tijdje zelf me bollen en dat gaat erg lekker nu vroeg ik me af welke ingrienten nog meer voor een goeie uitharding zorgen want mijn bollen zijn niet bikkelhard wat ik overigens helemaal niet erg vind het verspreid lekker de geur en lost langzaam aan op maar zit nu op groot water met veel grote witvis en die peuzelt de boilie uit elkaar nu weet ik dat griesmeel lijnzaadmeel ei albumine en volgens mij ook rijstmeel die eigenschappen bevatten zijn er nog mensen die nog meer producten kennen met een goeie uitharding barst maar los zou ik zeggen
uitharding boilie
- Richard Mol
- Contacteer:
- Sven van Anrooy
- Contacteer:
puntkommaenter kanjenietverderhelpensorry
hoewel, volgens mij polenta ook wel, rijstebloem inderdaad, Rik zal wel weer zijn nodige ingrediëntenkennis er op los laten =D
hoewel, volgens mij polenta ook wel, rijstebloem inderdaad, Rik zal wel weer zijn nodige ingrediëntenkennis er op los laten =D
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
Geniet van mijn afwezigheid..
WC-PB: 1kg+ / 76cm
-
- Contacteer:
Rijstemeel, rijstebloem, polenta, caseïne, whey gel, whey poeder, lactalbumibe ei-poeder, red cell, plasma. Wiljezeechtzohardalssteenhebbendanraadikjebetonofcementaandatwertveelbeterikweethetdezetekstslaatnergensop
maarzokanjeziendatleestekensspatieskommasebpintenhetlezenstukkenmakkelijkermaakt
maarzokanjeziendatleestekensspatieskommasebpintenhetlezenstukkenmakkelijkermaakt
- Richard Mol
- Contacteer:
hahahaha bedankt he heren haha
- R de Winter
- Contacteer:
je kan ze langer laten drogen weet niet hoelang je ze nu laat drogen of je kan ze ook even in de oven doen worden ze ook hard van maar niet te lang want dan scheuren ze of verbranden ze... dat ligt dus beetje aan de boilie die je heb, maar 15 min is meer dan genoeg of probeer het gewoon en blijf erbij staan want de ene over is de andere niet 
weet niet of je dit al weet maar leg het toch uit mocht je het niet weten
want je kan er ook een 'jasje' om doen en dat doe je als volgt:
kluts een eitje en smeer een plat bord hiermee ruim in, bedek vervolgens het bord met een meelsoort (bijvoorbeeld griesmeel) rol de ongekookte boilie door het meel en daarna gelijk koken, eerst is de laag nog wat kwetsbaar maar na afkoeling heeft de boilie een heerlijk taai laagje wat een karper niet kan weerstaan

weet niet of je dit al weet maar leg het toch uit mocht je het niet weten

kluts een eitje en smeer een plat bord hiermee ruim in, bedek vervolgens het bord met een meelsoort (bijvoorbeeld griesmeel) rol de ongekookte boilie door het meel en daarna gelijk koken, eerst is de laag nog wat kwetsbaar maar na afkoeling heeft de boilie een heerlijk taai laagje wat een karper niet kan weerstaan

Oja joh!!!
- Richard Mol
- Contacteer:
ik ben bekend met het verhaal wat je zegt aleen vind het een groot karwei hou namelijk van snel mengen worsten maken worsten rollen en stomen als je dan 20 kilo na moet behandelen met griesmeel bijvoorbeeld x een paar x in de maand word een pittig project ik laat ze nu een dag tot 2 dagen drogen en dat is net mooi:) grtz rich
- R de Winter
- Contacteer:
ja dan wordt het een lastig verhaal 
of langer laten drogen kijken wat er dan gebeurd of de oven toch proberen
ik weet niet hoe groot je oven is maar bij die van mij kan ik wel een kilo of 10 kwijt op 3 bak platen 
in ieder geval succes!!

of langer laten drogen kijken wat er dan gebeurd of de oven toch proberen

in ieder geval succes!!
Oja joh!!!