losschieters op popup rig

Harald van der Graaf

26-07-2010 22:25

jeffrey ik zou een andre haak pakken die longshanks haken heb je helemaal niet nodig als je een normale haak pakt ik noem maar een voorbeeld, anti ejeckt van pb bevoorbeeld is echt de beste pop up haak die ik ken en mee heb gevist en je verlengt met het krimkousje de haaksteel, heb je het zelfde efeckt als een longshank haak en geloof me jeffrey vis hem eens wat verder eraf als tegen de haaksteel aan. ik vis de laatste 10 jaar alleen maar pop up overal en altijd ( wel zelfgemaakte pop ups) beter als die kut pop ups in de winkel waar je 5 gram lood nodig hebt om hem uit te loden. ik hoop dat je wat eraan hebt jeffrey met vangende groet harald
Ik ben Harald uit Arnhem, ik heb een dochter van 7 jaar(Demi).
Als ik tijd heb ga ik graag vissen.
Richard Mol
Contacteer:

27-07-2010 14:48

jefrrey

ik zelf heb het ook ondervonden wat jij heb ik kreeg vaak lossers op zig rigs en pop up rigs de reden bij mij was simpelweg de haakmaat wees niet bang een grotere haak te pakken ik viste het liefst met een zo klein mogelijke haak zodat de vis de presentatie niet zag.
nu ben ik een grotere haak gaan gebruiken en mijn ervaringen zijn dat het niks uitmaakt ik heb tot nu toe ( even afkloppen ) nog geen losser gehad ik raad je echt aan dat te doen

Grtz Rich