jasper rosman schreef:Ja dat is waar inderdaad. Maar als ik kijk naar mijn vismaat’s spullen dan heeft hij veel mooieren spullen vind ik. 3 dikke okuma molens, fox hengels, horizon pod, fox piepers, carpcatcher voerboot, dikke stretcher en stoel. En zijn onderlijnen zijn het zelfde als mijne alleen vangt hij meer en dat vind ik dan toch weer raar.
Jasper, dat hij meer vangt is waarchijnlijk omdat hij wat jaren ervaring heeft.
Als jij eenmaal meer gaat vissen dan ga je vanzelf meer vangen, al vis je met een winkcle picker! Je bouwt gewoon ervaring op en merkt vanzelf wat wel beter werkt en wat niet. En gaat dan vanzelf ook meer vangen.
Wat betreft die spullen, dat is echt de grootste onzin te denken duurder = beter!
Mijn broertje heeft een heel stuk goedkopere spullen dan mij, maar hij vangt er net zo veel mee, en soms zelfs beter!
Dus denk eraan, het zijn niet de spullen die veel vis op de kant brengen, dat ben jij als visser.
Laat dit dus een les voor je zijn, en staar je niet blind op onnodig dure spullen. Die komen vanzelf wel als je eraan toe bent, en je kunt overigens voor minder geld tegenwoordig ook helemaal geen slechte dingen meer kopen.
Mvg Rob