Na een tijdje toe te hebben gekeken wil ik zelf ook wel eens wat foto's plaatsen en bij deze dan Dit zijn voornamelijk vissen gevangen in de maand juli misschien 2 uit juni. Alleen weet ik niet meer precies welke.
Dit zijn slecht een paar vissen maar er volgt vast spoedig meer
Mooie vissen Clemens! Zitten een paar bekenden bij
Ik had daar gisteren een blanc, op de vijver waar ik de meeste hoop had, liet een of andere onverlaat 6 (!) goldenretrievers te water welke zich kriskras door de complete vijver scheerden, uiteraard de brokken die ik gevoerd had innemend
Deze vis kan ik beter denk hier posten dan bij de normale vangsten op datum. Na 3 knolletjes te hebben gevangen schoot me pen zachtjes weg en na aanslaan zag ik pas wat er aan mijn haak zat: een 26-ponds graskarper! gelijk mijn eerste graskarper en wat voor een! tevens mijn zwaarste vis op de pen.
mvg
Laatst gewijzigd door michiel jongste op 25-12-2010 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooie gras Michiel! Had er gisteren zelf ook een, 24 pond bij 87 cm. Helaas was het beest dusdanig gestrest dat ik ervoor gekozen heb de vis direct na wegen en meten terug te zetten. Even geen foto dus.
Ja ik vis ook al een jaar of 16 op karper en de zwaarste tot nu toe was 20 pond...in Frankrijk 10 jaar terug 30 pond. Je ziet het misschien niet op deze foto maar deze hij had een kop zo dik en breed. Hij was zeker ergens in de twintig...ik schat rond de 25. Het 18-pondertje van laatst was er niks bij...maar ja had ik maar een weger mee moeten nemen dan had ik het exact geweten.
zelf ook nog wel aardige vissen gevangen deze maand. het is lang niet alles, maar anders krijg je weer dat gezeur zonder onthaakmat. het zijn dus alleen de mooiste.