)He Wouter dat is een aparte foto, zelfontspanner zeker, heb je geen statief?
Best gaaf zo genomen.
Had er zelf ook weer 1, nr 2 spiegel van het water op 28,5 pond een oude bonkige buffel.
Had hem mooi gefopt ook. Zag gisteren een vis shoulderen tot wel een keer of 8 toe.
Besloot eenstok met een chod rig en een smoked salman trio pop up (14mm) van solar aan een chod rig erop te smijten. 60 gr loodje eraan zodat de plons niet te heftig was/is.
Maar welke hengel zou ik binnenhalen?
Ik nam de keus om de hengel binnen te draaien welke ik het MEEST kans gaf om af te gaan.
Klinkt vreemd maar die keuze maakte ik bewust, er zit nogal wat zeelt op dat water en het voer wat ik gebruikte deze nacht was. TTB baits, the smell in 22, 18, en 14mm. Deze kiepte ik in een emmer, een laag duivenvoer (snoepzaad, gekookt en bij hornbach zeer betaalbaar!) De verhouding in de emmer was 50% boillies, en 50% duivenzaad (huh duivenzaad???

). Hier gooide ik nog een blik mais bij. de emmer was nu voor 3/4 vol. Nu kneep ik de olie uit een blikje tonijn, en een blikje ansjovis, en als finishing touch een scheutje salminol, en een lading kerrie poeder.
Na een dag was het voertje PRIME TO THE BONE OUWUHHH.
Maar even to the point, omdat ik die hengel dus binnendraaide had de stek welke ik het hoogst had staan rust, op de andere was het onrustig en ving ook een zeelt.
Ik was om 6u eruit en draaide de andere hengel binnen en verkaste deze naar de stek welke rust gehad had. De chod rig verplaatste ik weer naar een plek waar ik activiteit zag(witvis).
Na anderhalf uur ging ie vol gas af. Juiste keus gemaakt en dat voelt lekker.