als iemand weet waar ik deze kan halen/bestellen zou ik het graag willen weten. ik heb veel gezocht via google maar ik kan er nergens iets over vinden.
ik ben al in gesprek met rob over het een en ander. degene die hij in zijn assortiment heeft hebben het allemaal net niet. misschien dat ie iets voor mij kan maken.
Ik was laatst tevergeefs op zoek naar zo'n controler als je in je openingspost hebt gepost. Ben thuis gekomen met een Fox controler welke in ieder geval goed is voor het wegzetten van mijn aas, maar niet de functie van beetverklikker (omvallen) heeft zoals de controler die ik zoek dat wel heeft.
na lang zoeken heb ik een geep dobber gekocht om te proberen en het bevalt me zeer goed, je hebt ze in werpgewichten van 25 tot 60 gram.
het voordeel van de 60 gram, ik kan vissen op plekken die niemand kan bereiken, en aangezien ze richting het eind van het seizoen door dressuur alleen nog maar in het midden rond het eiland boven durven komen ben ik weer de enigste die er kan vissen. ze zijn erg gevoelig en vallen bij het minste of geringste om. ook kun je in het begin makkelijk over de vissen heen gooien en dan rustig binnenhalen, en zo de vissen niet verstoren.
weet nog niet hoe de karper erop reageerd maar dat zien we binnenkort wel.
nee die ik heb zijn van hout, met een mooi donkergroen verflaagje en de top is fel rood. klein loodgewichtje onderin is in het hout verwerkt.
weet niet van welk merk ze zijn, dat stond er niet op. het waren de laatste die in de winkel lagen en heb ze er even in het aquarium uitgeprobeerd en moet zeggen dat ik er erg tevreden over ben.