schandalig veel rotzooi

Plaats reactie
Chris Noorlander
Contacteer:

26-05-2003 23:10

Hoi Bart

Ik denk dat gemiddeld genomen het grootste deel van de Nederlandse en Belgische Frankrijkvissers hun rotzooi wel opruimd. Ik moet eigenlijk eerlijk zeggen dat ik in Frankrijk nog maar zeer zelden rommel op een stek heb zien liggen waarvan ik wist dat het van Nederlanders was, of dat er Nederlanders hebben gevist. Ik wil nu werkelijk niet gaan wijzen naar iemand, maar mijn constatering is dat bijna ALLE Franse vissers er een zooi van maken aan hun eigen waterkant. Ook worden er nogal zeer regelmatig takken weggezaagd door jawel, Franse vissers. Over het algemeen maken de Fransen (ook niet-vissers) van een mooi en vergelegen stukje natuur langs viswater gelegen, graag een vuilnisbelt, waar niet zelden -ongelogen- stapels televisies, stukken auto, witgoed, en zelfs accu's liggen weg te roesten in de natuur. Daar sta je dan als Nederlander, keurig netjes met een vuilniszak...

Groeten ChrisN
bart grandia

26-05-2003 23:17

beste chris,het is op een water waar jij ook bent geweest.
en als ik zakken zie liggen met lege blikjes met opschrift knakworstjes en pakken halfvolle melk is dat echt niet van franse vissers.
mischien is het wel de frustatie van het niks gevangen hebben en hier komen we toch nooit meer terug.want het is niet echt een makkelijk water waar ik het gezien heb.
maar ik bedoel te zeggen het is nooit goed al die troep lasngs het water maar laat het dan alstublieft alleen van die fransen zijn.

ggroeten bart
Plaats reactie