Leuk om te lezen hoe anderen onze webwinkel ervaren en inhoudelijk beoordelen.
Mocht iemand concrete suggesties of opmerkingen hebben dan hoor ik die ook graag! ik denk dat het belangrijk is voor iedere onderneming om goed te luisteren zijn naar zijn (potentiele) klanten en open te staan voor aanpassing of verbetering. Juist als dat niet direct is wat je misschien wilt horen

Verder kan ik aangeven dat wij niet de ambitie hebben de "allergoedkoopste" te zijn en is het begrip "de beste" service naar mijn mening relatief ten aanzien vanuit welk perspectief je het bekijkt. Goede, eerlijke service is niet meer dan vanzelfsprekend, maar het is aan de klant om aan de hand van de geboden service te bepalen of dit specifiek aansluit bij zijn verwachtingen en/of wensen ten opzichte van de dienst of levering die hij afneemt.
Goede service kan ook zijn; de investering in tijd, materiaal en energie om een assortiment helder en overzichtelijk weer te geven en de mogelijk tot het inzien van zijn bestelling of retouraanvraag. En een bezoeker de mogelijkheid bieden een eerlijke vergelijking te maken aan de hand van criteria die hij (of zij ) belangrijk vindt.
Tackledirect staat voor aanbod van kwaliteits hengelsportartikelen tegen een scherpe prijs en ambieert om een (heel) goede online hengelsportwinkel te zijn. Hier zullen wij dan ook voortdurend aan blijven werken.
Ik hoor dan ook graag wat jullie ervan vinden.