Ik ben blij dat het voortbestaan van Pro Line niet afhankelijk is van jullie keuze om niet met het aas te vissen, want dan kon ik aan het soliciteren. Ik vindt het alleen jammer dat jullie zo stellig zaken hier verkondigen op het board die je niet kan onderbouwen of waar kan maken. Maar het is makkelijk om tegen de inmiddels gevestigde orde te gaan schoppen natuurlijk. Draait Ger die balletjes bijvoorbeeld voor de lol en omdat hij jouw zo graag mag Henry? Volgens mij toch gewoon voor een boterhammetje op de plank, toch?
Ik vind het persoonlijk gewoon knap dat Koos in 1996 met zijn studiefinanciering Pro Line is begonnen en dat er nu zo een bedrijf staat. Dat er in al dat Engelse geweld op de karpermarkt er een Nederlands bedrijf is wat zich in Europa aan het vestigen is. Er zijn er veel die er van dromen, maar weinigen die het daadwerkelijk waar weten te maken. Het is nu een bedrijf waar dagelijks ruim 10 karpervissers fanatiek werken om een zo goed mogelijk product te leveren aan talloze karpervissers. Ik vind de opmerkingen van Rik dan ook grofweg een belediging aan de jongens hier die hun uiterste best doen om een kwaliteitsproduct te leveren. Ook bij ons worden wel eens fouten gemaakt, maar wanneer dit gemeld wordt zoeken wij altijd naar een goede en passende oplossing.
Als prijs het enige was wat telde dan hadden we het makkelijk als bollenboeren. De kwaliteit van een boilie wordt bepaald door het aantal en de grootte van vissen die erop gevangen worden, niets anders. Dat is toch ook het doel van dat balletje. Ik neem teminste aan dat je ze niet in het water gooit om een plateau te maken. Wanneer wij een product zouden maken wat lekker goedkoop was, maar geen vis opleerde, dan waren we zo klaar lijkt me...
Oh, en er zijn talloze draaiservices in Nederland die claimen allemaal het ei van columbus uitgevonden te hebben. Maar waarom komen ze dan bij ons om (een deel) van hun ingredienten in te kopen? Omdat het allemaal bagger is? Of dat we inmiddels dermate scherp kunnen inkopen dat ze daar zelf niet voor aan de slag kunnen?
Wat iemand een goede boilie vindt is heel persoonlijk en dat is maar goed ook ,anders hadden al die bedrijven in de hengelsport geen bestaansrecht. Wat jij omschrijft als een verse freezerbait Rik vindt iemand anders misschien wel klinkklare onzin. Het is echter gelukking jouw mening en daar blijft het dan ook bij. Wij zijn van mening dat we hier een goed product maken waarbij waar voor je geld en een eerlijke goedvangend product de uitgangspunten zijn. Om het dan ononderbouwd als rommel te bestempelen, zonder echt te weten waar je over praat en niet te weten wat we hier daadwerkelijk aan het doen zijn, vind ik persoonlijk niet kunnen. Maar goed is ook weer jullie mening en die respecteer ik. Maar een mening als waarheid verkondigen...
Maar ik wens jullie komend seizoen alle beren toe, als dat ijs nog ooit eens weg gaat