Ik begreep dat er wat geinteresseerde zijn die problemen hebben met het downloaden van het inschrijfformulier. Daarom heb ik de tekst en het inschrijfformulier hier onder gezet. Kopieer deze tekst naar een mail of word bestand en mail deze naar
catchforcliniclowns@quicknet.nlInschrijfformulier Catch for CliniClowns
Naam :
Adres :
Woonplaats :
E-mail :
Naam Partner :
Locatie Noord-Hollandskanaal traject Purmerend - Spijkerboor
Inschrijving
• Inschrijving kan door middel van insturen van het inschrijfformulier naar
catchforcliniclowns@quicknet.nl • Na ontvangst van een volledig ingevuld inschrijfformulier vindt er terug koppeling plaats of er nog plaats is en deze zal voorzien zijn van een inschrijfnummer. Deze heeft u nodig bij de betaling!
• Totaal inschrijfbedrag bedraagt € 100,= per koppel (2 personen).
• Aanbetaling van € 50,- dient binnen 14 dagen na bevestiging op de volgende rekening te staan 1997843 t.n.v. R.Reterink, ondervermelding van het inschrijfnummer. Indien dit niet het geval is zal de reservering komen te vervallen en de plaats eventueel beschikbaar komen voor een andere. Pas na ontvangst van de aanbetaling is de reservering definitief!
• Het restant van het inschrijfgeld (€ 50,--) dient voor 1 Juni op de volgende rekening te staan 1997843 t.n.v. R.Reterink, ondervermelding van het inschrijfnummer. Indien dit niet het geval is zal de organisatie eenmalig een herinnering sturen. Bij uitblijven van de betaling vervalt het recht op deelname. In geen enkel geval zal er na 1 Juni nog restitutie verleend worden.
• Indien je na betalen van de aanbetaling verhinderd bent of besluit niet deel te nemen zal bij annulering na 1 Juni GEEN restitutie van de aanbetaling meer plaatsvinden.
• De wedstrijd gaat definitief door bij minimaal 20 koppels.
• 11 Juni zal beslist worden over doorgaan of annuleren, bij annulering vanuit de organisatie zal de aanbetaling/inschrijfgeld worden teruggestort aan de inschrijver. Alleen bij annuleren ontvangt u een bericht.
Dus bij geen bericht gaat Catch for CliniClowns gewoon door!
• Door versturen van het inschrijfformulier geeft de deelnemer aan bekend te zijn met het reglement en akkoord met voorwaarden.
Regelement.
• Datum van de wedstrijd is vrijdag 25, zaterdag 26 en zondag 27 juni
• Duur van de wedstrijd is 40 uur van vrijdag 25 juni 20:00 tot zondag 27 juni 12:00 uur
• Loting van de stekken vindt plaats vrijdag 25 juni om 18:00 door middel van trekking van een stek nummer, het getrokken nummer is definitief en bindend.
• De organisatie zal vanaf 17:00 op de locatie aanwezig zijn.
• Er zal gevist worden op karper, het gevangen gewicht aan karper is bepalend voor de einduitslag, weging zal plaats vinden onder toeziend oog van de organisatie, die zullen de vangsten noteren waarna zowel organisatie als visser tekent voor het gevangen gewicht.
• De prijsuitreiking vindt plaats op zondag 27 juni omstreeks 13:00, ivm met het opruimen van de spullen, een prijswinnaar dient voor het ontvangen van de prijs bij de prijsuitreiking aanwezig te zijn. Per koppel kan maar een prijs gewonnen worden. Indien om wat voor een reden dan ook een prijs niet uitgereikt kan worden zal deze verloot worden onder de aanwezige koppels. Loting zal ook plaats vinden bij een gelijke uitslag maar dan onder de winnaars. De prijzen zijn niet inwisselbaar voor geld.
• Er zal gevist worden met maximaal 4 hengels per koppel (2 per persoon) met een enkele haak beaast.
• Onthaakmat, landingsnet en bewaarzak zijn verplicht.
• Deelnemers dienen in het bezit te zijn van een vispas en alle benodigde papieren bij zich te hebben (de lijst met viswateren, identiteitsbewijs enz).
• De organisatie is niet aansprakelijk voor de gevolgen van overtredingen van de visserij wet, schade die een deelnemer hierdoor leidt kan nooit worden verhaald op de organisatie.
• De organisatie kan niet aansprakelijk worden gesteld voor enige schade ontstaan tijdens deelname aan deze wedstrijd.