En DIE is er gekomen, alleen moest het nog wel duidelijk worden wat je met die VISPAS mocht doen.
Vandaar dat er een boekje met regels en wateren bijgevoegd MOEST worden.
Wettelijk is het zo, en daar kon SVN niets aan doen, dat beide documenten SAMEN de schriftelijke toestemming vormen.
Ik snap echt niet wat het probleem is hoor, kilo,s voer meeslepen, tich hengels, en stoelen stretchers, tenten, eten, kooktoestellen en noem maar op en een klein boekje is een probleem.
Het excuus van: ja maar ik vergeet het om het boekje mee te nemen want ik heb meerdere jassen en tassen gaat ook niet op want je kunt GRATIS een lijst krijgen bij de HSV of verkooppunt.
vispas
- Douwe Bijlsma
Vissen is een hobby, geen religie!
-
Ik heb een voorlopige vispas gehad.En mijn vispas was binnen 13 werkdagen binnen. Geen problemen mee.Aleen vorig jaar wel toen heet ik ineens Sander van HIEL ipv
van thiel

vissen 2014
schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
schub 1
spiegel 1
brasem 6
zeelt 1
- Cor Nannings
Ik begrijp alleen niet goed dat als je met mooi weer in je t shirt in de polder staat te spinneren wat je dan bedoelt met stoelen,strechers,tenten,kooktoestel en wat jij zoal opnoemt meezeult.
En ik weet bv dikwels niet waar ik ga vissen of waar ik blijf vissen ik verkas regelmatig en omdat wij verschillende vereningingen hebben met eigen water of andere regelsgelden, zijn de 3 pasjes geen probleem maar 3 boeken is wel overdreven.
CN
En ik weet bv dikwels niet waar ik ga vissen of waar ik blijf vissen ik verkas regelmatig en omdat wij verschillende vereningingen hebben met eigen water of andere regelsgelden, zijn de 3 pasjes geen probleem maar 3 boeken is wel overdreven.
CN
Unicorn Carp Fisching
- Douwe Bijlsma
CN ik denk dat je mij bedoeld dus maar het volgende, ook bij het struinen in een polder heb je een rugtas of rugzak bij je.
In die tassen ken je heel perfect je boekje in opbergen, ik neem niet aan dat je drie boekjes nodig bent omdat het meeste water in de Landelijke Lijst staat.
Mocht je nog een aanvullende lijst nodig zijn past die ook perfect in die rugtas of rugzak.
Dat het overdreven is ligt niet aan de Landelijke Lijst maar aan de HSV die het verdomd om het water in te brengen in de lijst.
Nog steeds geen reden om geen boekje mee te nemen, heeft niets met je T-shirt of korte broek te maken.
In die tassen ken je heel perfect je boekje in opbergen, ik neem niet aan dat je drie boekjes nodig bent omdat het meeste water in de Landelijke Lijst staat.
Mocht je nog een aanvullende lijst nodig zijn past die ook perfect in die rugtas of rugzak.
Dat het overdreven is ligt niet aan de Landelijke Lijst maar aan de HSV die het verdomd om het water in te brengen in de lijst.
Nog steeds geen reden om geen boekje mee te nemen, heeft niets met je T-shirt of korte broek te maken.
Vissen is een hobby, geen religie!