Soul hengel the Rough

Plaats reactie
Frans Klomp

01-02-2010 17:21

Heb nog wat info gevonden, wee tniet of je het al hebt gezien natuurlijk. Verder is 200 niet erg veel voor een soul hengel. Heb je volgensmij wel betere hengels voor, zoals merken die echt bekent staan om hengels. Zoals Fox verder zullen er nog we lmeer zijn maar ik weet niet of je dan ook voor 200 euro een hengel hebt.

Op zoek naar een krachtige karperhengel? Gewoon 1 hengel voor bijv. de Nederlandse wateren en het grote Franse water? Met "the Rough" in deze uitvoering zit je goed!!

Power, power en nog eens power. Voorzien van volledig metalen, met woven carbon detail, reelhouder. SIC geleide ogen en carbon handvat met zwaar RVS cone. "the Rough" heeft die ruige kracht maar met ee mooie buigen over de gehele blank. De Woven Carbon pensluiting is supersterk en buigt netjes mee.

The Rough is er in drie 12ft uitvoeringen en één 13ft 3,50lb voor extra verre worpen!

Deze hengel is echt de creme de la creme...modern, krachtig, sterk en snel. Een hengel van deze tijd!

Groeten,

Frans
De vangsten maken de visser nog niet!
Sven van Anrooy
Contacteer:

02-02-2010 12:10

in de algemene forumregels staat dat je je eigen naam als gebruikersnaam moet gebruiken, en niet "kale henk" ;)

Verder, als je iets van een hengel te weten wilt komen zul je hem best zelf te hand nemen en het op je gemak moeten bekijken. nooit op advies van anderen ingaan, daarvoor is ht een te persoonlijke kwestie
Het juiste water, de juiste plek en dan het juiste aas...

Geniet van mijn afwezigheid..

WC-PB: 1kg+ / 76cm
Frans Klomp

03-02-2010 15:54

Hoe kan ik nu in een keer de topic starter zijn? Dat was kale henk toch of hoe zit het nou?

Gr
De vangsten maken de visser nog niet!
Plaats reactie