robert heutmekers schreef:was het die schub van 26????ik ben ook lid geworden voor 2010,maar als het alleen een brasem put word,dan is dit mijn laatste jaar,vroeger was het hier ook veel beter,je kon er nacht vissen,alleen moesten ze wat doen aan al die camping gasten,die hebben het verziekt en rotzooi gemaakt en sommige vissers (die met dat vito busje waar groot opstond proline),niets slechts over proline begrijp me niet verkeert,maar als je test visser bent en er een weekend komt vissen,neem dan ook je lege bollie zakken mee terug naar huis ,is een slechte reclame,daar had de club wat aan moeten doen en niet nu,goed willende karper vissers het leven zuur gaan maken,dat ze er niet meer komen,door dat er veel wit vis op te zetten en er boetes uitschrijven voor nacht vissen![]()
![]()
zonde
Robert,
Vooral de politie heeft in het jaar 2009 flink wat nachturen gemaakt op dat water. Ik ga er vanuit dat 2010 hetzelfde zal zijn. In het najaar nog wat last van een BOA gehad. Ik hoop in elkgeval dat hij dit jaar andere relevante dingen heeft te doen