eenmaal als de maan er is heb je kans op aanbeten!

Raymond Kimenai schreef:Ik weet niet of het aan de maan licht. Ik weet wel dat je in de achterliggende gebieden daar overdag wel wat kunt vangen . leuk(rustig) plekje zoeken. Voerstekje maken en 2 palen in de grond en je heb overdag lekker iets tedoen.

ik deel wel met je
 ik deel wel met je 

, maar goed.
, maar goed.jasper korll schreef:nee gewoon een hamer en spijkers meenemen en goed vast zetten..
Maar wel de spijkers allemaal weer netjes mee terug nemen als je naar huis gaat..

Frans Klomp schreef:
Imenad misschien nog andere tips om zelf wat lekkers op de stek te bereiden?

Waar is dit forum nou voor bedoeld? Toch om mensen te helpen en tips te geven? Ik snap echt niet dat sommige mensen zo achterlijk gaan zitten reageren! Ik ben er ook wel naar benieuwd hoe jij je tentje vastzet Ian? Vertel mij het maar, dan hoef je Frans niet alles voor te kauwen toch?
  Waar is dit forum nou voor bedoeld? Toch om mensen te helpen en tips te geven? Ik snap echt niet dat sommige mensen zo achterlijk gaan zitten reageren! Ik ben er ook wel naar benieuwd hoe jij je tentje vastzet Ian? Vertel mij het maar, dan hoef je Frans niet alles voor te kauwen toch?