tomba verwey schreef:belasting of geen belasting ... ik mag ook niet op een stoep scheiten!
sander van thiel schreef:ik heb het nog een keer leuker meegemaaktik heb regelmatig gehad dat een hond tegen me schepnet stond te pissen vorig jaar had ik het nog leuker ik was met de matchengel op zeelt en karper en grote voorn aan het vissen ik zat bijna aan de weg 1 meter er vandaan en ik zat op een honden speelplaats aangezien er bijna geen plek was maar ik zat 1mtr van de weg af komen er 2 vrouwen aan met allebij 1 hond ze laten de honden los en een hond komt naar mij toe gerend en hij rent 1st mijn schepnet in het water dus die dreef weg (kon hem nog net pakken met mijn hengel en hij begon ineens in mijn leefnet te bijten die vrouw zegt van ja je moet niet klagen over mijn hond en je zit midden in de honden speelwijde (was een speelweide van 300 mtr lang en 40 meter breed en ik zat 1 meter van de weg af en er zat een behoorlijk gaatje in mijn leefnet maar de eigenaar weigerde het te vergoeden aangezien ik 1 hele meter op de honden speelvelden zat grensend aan de weg toen begon ik me echt te iriteren heel veel mensen met een hond denken ik betaal honden belasting dus ik kan overal mijn hond laten poepen of plassen en hoef hem dus niet aan te lijnen vinden julie dat de eigenares had moeten dokken voor mijn net want deze was moeilijk te repareren laat het weten en discuseer mee
.En nu een keertje met leestekens
sander van thiel schreef:
ik woonde destijds in utrecht nu woon ik in houten
bas van geffen schreef:hahahaha dit is nou humor!!