hans van loghem schreef:Ik weet niet meer wat ik moet zeggen, ik snap je antwoord niet.
Tussen jou bericht en dat van je maat zit mischien een half jaar

(wat een tijdperk zeg)
En wat bedoel je met achter de pc denk je het wel te weten maar in de praktijk!
Beste Hans,
Wat een knap in elkaar gestoken stukje citeerwerk van jou,echt goed gevonden en aan elkaar geplakt!!
Als je iets beter had opgelet zie je dat dit toppic 1 jaar oud is ongeveer en dat het geen bijdrage levert in postitieve zin....of wat is jou gedachte er achter om postings van mij en harald te plakken en te knippen ( iets nieuws ondekt in pc-land

)
Ik zal het een en ander nog even speciaal voor jou duidelijk maken....
Het verschil zit hem in het obstakelvissen met nylon of dynema wat harald ook al aangeeft.
Het is niet verantwoord om op 180 meter of meer met nylon te vissen en daarom kozen wij voor dynema, en viste op die manier tegen obstakels aan op 200 meter.
Dit heeft ons veel vissen opgelevert ( een nieuw tijdperk zoals harald aangeeft) en hebben weer een hoop bijgeleert in 1 jaar dat we gingen vissen met dynema
Wat is jou ervaring hans met obstakelvissen?
Dan kunnen we nog iets leren namelijk.....want ik snap jou postings ook niet, Het draagt namelijk geen fuck bij!!
En wat harald bedoelt met ''achter de pc weet je het wel maar in de praktijk niet''. Is dat de een theorie(pc ervaring heeft) en de ander praktijk, ergens zit een verschil, harald en ik zijn niet zo handig met de pc namelijk
Mocht het nog niet duidelijk zijn , hoor ik het graag hans
Liefs Caroline