Bijna gelijktijdig met het jawoord van Mark Hofman voor een maandelijkse update over zijn avonturen in de Alpen, kreeg ik een email van een goede bekende Arjen Lans, waarom we geen columns hadden op KWO.
Uiteraard antwoordde ik dat we dat zeer graag wilden en dat hij die schone taak zeker op zich mocht nemen
 . Tot mijn verbazing zaten 2 dagen later al zijn eerste stukken in de emailbox. En die waren ook nog eens zeer leuk om te lezen.. al snel werd afgesproken dat Arjen elke 2 weken een stukje zal schrijven over zijn visserij en alles wat ermee samenhangt.
 . Tot mijn verbazing zaten 2 dagen later al zijn eerste stukken in de emailbox. En die waren ook nog eens zeer leuk om te lezen.. al snel werd afgesproken dat Arjen elke 2 weken een stukje zal schrijven over zijn visserij en alles wat ermee samenhangt. De introductie is nu al te lezen:
http://www.karperwereld.nl/blog/arjen_lans_intro.php
Wij hopen dat ook zijn 'blog' een welkome aanvulling is op KWO.
Veel lees en kijk plezier.
Bertil

Er ligt al iets 3 op mijn ziel wat er uit moet. Noem het maar biechten. Wellicht in een komende update...
 Er ligt al iets 3 op mijn ziel wat er uit moet. Noem het maar biechten. Wellicht in een komende update...

.
 .