hallo allemaal
ik zou graag wat meer informatie willen hebben over de aanpak van het kanaal. Je ziet hier immers nooit iemand,maar toch zou je moeten zeggen dat het een kanaal met potentie moet zijn,het is immers de verbinding tussen de Waal en de Maas.
Graag een reactie via een pb
mvg Tonnie van Wijk
Het Maaswaal kanaal bij Nijmegen
-
daar is al een topic
kijk daar efe
mvg jan
kijk daar efe
mvg jan
-
Daar heb ik ook gekeken ,maar de informatie die gegeven wordt staat in een pb dus vandaar dat ik de vraag had gesteld om er meer over te weten te komen?
mvg Tonnie
PS mijn email is tvwijk@live.nl
mvg Tonnie
PS mijn email is tvwijk@live.nl
-
ik zal je opweg helpen
er varen heel veel boten
zeer veel stroming
je hebt overal last van die groten keien die tog nog een paar meter door lopen het water in en dat zijn 3 dingen die het vissen hier heel en heel moeilijk maken er zitten er zat te vissen 3 keer en dan zijn ze weer weg om deze redenen dus weet niet of dat je hier wat aan hebt
oja en de boten varen ook op zondag avond gaat gewoon door op het kanaal
mvg jan
er varen heel veel boten
zeer veel stroming
je hebt overal last van die groten keien die tog nog een paar meter door lopen het water in en dat zijn 3 dingen die het vissen hier heel en heel moeilijk maken er zitten er zat te vissen 3 keer en dan zijn ze weer weg om deze redenen dus weet niet of dat je hier wat aan hebt
oja en de boten varen ook op zondag avond gaat gewoon door op het kanaal
mvg jan
-
Ja dat heb ik ook al ervaren.
gebruik jij als voorslag gevlochten lijn of gebruik je gewoon nijlon,en maak jij ook gebruik van de popup,want mijn ervaring is als je de stenen voorbij bent bestaat de bodem vooral uit bagger
gebruik jij als voorslag gevlochten lijn of gebruik je gewoon nijlon,en maak jij ook gebruik van de popup,want mijn ervaring is als je de stenen voorbij bent bestaat de bodem vooral uit bagger
-
neee gebruik geen gevlochten voorslag wel een leader van gewoon zee draad van volgens mijn 50 honderste en dat heb ik 20 a 30 meter er op zitten
nee en dat stauk waar ik zit heb ik geen last van bagger
en pupup gebruik ik ook niet vind ik onnaartuurlijk
maar ben nu ook een tijdje beezig maar heb nog geen vis dus weet niet of dat ik het goed doe hahaha
ik hoor het wel
mvg jan
nee en dat stauk waar ik zit heb ik geen last van bagger
en pupup gebruik ik ook niet vind ik onnaartuurlijk
maar ben nu ook een tijdje beezig maar heb nog geen vis dus weet niet of dat ik het goed doe hahaha
ik hoor het wel
mvg jan
-
Dan heb ik nog een vraagje,krijg je veel controles van de politie.
Zoja wordt er dan moeilijk gedaan over de tent of brolly.
In iedergeval vast harstikke bedankt voor de informatie.
mvg Tonnie
Zoja wordt er dan moeilijk gedaan over de tent of brolly.
In iedergeval vast harstikke bedankt voor de informatie.
mvg Tonnie
-
ja er word redelijk veel gecontroleerd en ja heelaas doen ze moeilijk over een tent maar heb nog geen bekeuring gekreken
mvg jan
mvg jan