1 ik heb net 2e hands groene fox voyager hengels gekocht (carbon, 3.60m, 2.5lbs) en 7 iets van fuji sic ogen als ik het goed typ voor 150€ voor 2 hengels is dit goedkoop en een goede koop
2 en ik had nog een vraagje over een boiliespuit kan je die niet zelf maken van een kitspuit en dan een lege bus erin en een grote gat maken?
fox hengels
-
OF het een goede deal was ja of nee? Maakt dat nog uit, je hebt het toch al gekocht
mvg
Robbert

mvg
Robbert
- Sjoerd Groot
- Contacteer:
Jawel, maar zorg ervoor dat het gaat mpooi rond is, als er scherpe randjes aan zitten dan breket de worst open en is er nauwelijks nog een dichte boilie te draaien.
Bovendien is het lastig om het schotje in de bus terug te drukken. Deed ik met een breinaald.
Supermarktketen LidL heeft elk jaar voor een paar euro een kleine variant vd boiliespuit te koop. Is helaas dit jaar alweer geweest. Ook ik was te laat.
Toch is mijn advies; Koop een goede plank en een goed espuit. Deze verdienen zich dubbel en dwars terug. Anders ga je een steeds grotere hekel krijgen aan boilies draaien omdat het absoluut niet opschiet, en dat zou zonde zijn...
Succes, Sjoerd Le Grande
Bovendien is het lastig om het schotje in de bus terug te drukken. Deed ik met een breinaald.
Supermarktketen LidL heeft elk jaar voor een paar euro een kleine variant vd boiliespuit te koop. Is helaas dit jaar alweer geweest. Ook ik was te laat.
Toch is mijn advies; Koop een goede plank en een goed espuit. Deze verdienen zich dubbel en dwars terug. Anders ga je een steeds grotere hekel krijgen aan boilies draaien omdat het absoluut niet opschiet, en dat zou zonde zijn...
Succes, Sjoerd Le Grande
-
- Contacteer:
ik vin het een slechte koop sjoerd !
Size doesn't matter