stefan andriessen schreef:ik zie geen eens een anatec mono in het rijtje staan!![]()
heb em vanaf februarie en vind het een superboot.
ik heb em gelijk met fishfinder gekocht ik moet er alleen nog een lamp,accuindicatie en zonnepaneel op laten bouwe.
de boot is zelf is 695,-
en lamp,zonnepaneel en accuondicatie 250,-
en hij is lekker compact mee temen vind ik.
als je je accu naar voren schuift in de boot en je drukt hem daar vast kun je daarna je voer bakje er boven op leggen. en dan kan je ook nog op een bepaalde manier de afstands bediening er precies in kwijt.
en bij de meeste boten is dat niet zo dan zit je altijd met een losse afstands bediening.
en wat laad vermogen betreft is het niet zoon topper er kan maar een kilo inmaarja maakt mij niet uit dat gebruik ik niet mischien iemand anders wel? het enige nadeel van de boot is(vind ik) dat als je voer als tijgernoten en allerij andere plakkerige zooi zoals dips wilt gaan voeren dat er dan wel is voer is het laad bakje blijft hangen.oojah en hij vaart ook in een lekker tempo gaat net zo snel als lopen(alleen dat net ietsje sneller)
dus kijk ook ff naar de anatec
roel zuidema schreef:hallo mensen..
zit al een tijdje rond te neusen op het web op zoek naar info over de voerboten. maar word er eerlijk gezegd een beetje gek van.. omdat bij de ene boot dit wel mis en bij een andere dat weer niet ok is.
nu heb ik voor mij zelf al wel een keuze kunnen maken waar mijn voorkeur naar uit gaat.
de powercatcher
the navigator
de baiter
en nu is het nog moeilijk kiezen welke de beste is. makkelijkste,bertrouwbaar
of hebben jullie nog een andere optie die niet in het rijtje staat
en nu begrijp ik ook wel dat er aan elk product hoe goed het ook mag zijn wat kwaliteit betreft.
alles kan kapot gaan.
nu heb ik helemaal geen ervaring met voerboten. ja je ziet ze overal wel staan en elke winkelier vind zijn boot goed.. tja dat zal allemaal wel die beste man wil ook geld verdienen. door zijn producten te slijten aan mij.
en ik vind het een te grote investering om zo in een dolle bui naar de winkel te gaan en een voerboot te kopen in het begin gaat elke boot lekker. maar ervaring leert kat in de zak of niet
dus mijn vraag aan de mensen hier is geef jullie mening is. met jullie ervaring,gedachte of mening welke boot zouden jullie aanschaffen zodat je verzekerd bent van een goede boot
power catcher vind ik een goede en mooie boot maar weinig standard opties voor dat geld heb ik bijna een navigator met standard meer opties maarja dan heb ik het volgende beetje geld erbij en ik heb de baiter