davey knol schreef:is dat die nieuwe haak van jrc met het oogje licht naar buiten gebogen?
ik wil deze rig ook wel eens makenziet er goed uit
niet het oog, maar de haaksteel.
davey knol schreef:is dat die nieuwe haak van jrc met het oogje licht naar buiten gebogen?
ik wil deze rig ook wel eens makenziet er goed uit

Andre Jacobs schreef:klein vraagje:
wat is geschikt materiaal om de hair op zn plaats te houden op de haaksteel? ik gebruik hiervoor gebruikelijk gewone tube, maar dit scheurt wel eens na een dril. gebruiken jullie iets anders?
 (doe ik meestal hoor dat wil niet zeggen dat dit de beste manier is) heb dit seizoen alleen nog maar met fox ssc haken gevist en daarbij gebruik ik geen eens krimp kous dat scheelt weer geld,tijd en energie
  (doe ik meestal hoor dat wil niet zeggen dat dit de beste manier is) heb dit seizoen alleen nog maar met fox ssc haken gevist en daarbij gebruik ik geen eens krimp kous dat scheelt weer geld,tijd en energie  tot nu toe geen enkelle losser gehad. en met de hand palm testen draaien ze zeer snel. wel in combinatie met een stukje tube om de hair langs de haak te laten lopen.
  tot nu toe geen enkelle losser gehad. en met de hand palm testen draaien ze zeer snel. wel in combinatie met een stukje tube om de hair langs de haak te laten lopen.Christian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma
 (zo doe ik het altijd)
 (zo doe ik het altijd) !
! (ik denk dat je dit bedoelt)
 (ik denk dat je dit bedoelt)

Roel van Haandel schreef:ik ook jannieck
en andre om makkelijk de tube op je haak te krijgen gewoon om je boilienaald doen en dan je hair vast pakken.. erop schuiven(net als boilie) en dan kan je hem aan je haak prikken
maar ontopic het blijft een topic van foto's!!
anders maak je een aparte topic aan ofzo!
 met een scherp schaartje
 met een scherp schaartjeChristian Hummelink schreef:Ik wil ook een freezerbait-oma