gister middag weer verse boilies opgehaald. en een nieuwe plu gelijk maar even uitgetest,met een mooi resultaat tusse de geile braasems en pupie karpertjes vandaan geplukt. had ook nog een snoek van ca.80 centimeter niet gemeeten en zonder foto terug gezet
boootje in geladen en op plek van bestemming weer uit geladen. lekker wachten en heel veel activiteit van karper gezien en heerlijk geslapen en het bootje maar weer ingeladen oftewel BLANK!!! daarna smiddags nog even op een druk beviste put geweest voor 4 uurtjes maar dat werd ook niks. en daar ga ik et morgen weer even proberen
Wel nog een volle fluiter gehad op een zelfgedraaide boilie, alleen deze was al snel om de paal heen gezwommen. Dus die was ik kwijt. Ik moest trouwens ergens omheen rennen, voordat ik bij me hengel was.
M'n vismaat had nog een brasem en een losschieter.
Als je voortaan op opstakels vis zorg dan dat je achter je hengels gaat zitten met de slip dicht. Als dit niet kan niet op het opstakel vissen maar een paar meter ervanaf. Opstakel vissen betekend opletten zelf piesen kan te laat zijn
Wel lekkere eitjes gebakken vanmorgen voor mn tent! En al die koninginnedagfietsers maar kijken, lachen en tegen elkaar: "Die jongen zit te karpervissen, dat is slapen en vissen"