wat een ontzettende bak van een vis! Proficiat! Zal wel last van je rug hebben gehad na het tillen

Groet
Bas

sies overbeek schreef:jazeker stef, kom nu ook net weer. 23.000 mesthaantjes geladen. net ff gedouched en nu maar ff weer met korstje probere, vdaag toch lkkr vrij
.
hoe weet jij eigelijk dat ik dat doe dan?haha
m.v.g.
 ?
?

?[/quote]
?[/quote] waar heb ik met jou gevangen dan, bij boon ofzo? ik heb jan net nog wel ff gebeld. ga is weer een x mee binnekort:P, want je hebt toch geen ontslag genomen? gwoon x voordat je naar stage gaat. mooi
 waar heb ik met jou gevangen dan, bij boon ofzo? ik heb jan net nog wel ff gebeld. ga is weer een x mee binnekort:P, want je hebt toch geen ontslag genomen? gwoon x voordat je naar stage gaat. mooi  .
.  , dat doe ik wel via pb
 , dat doe ik wel via pb  .
 . . op zelfde water waar ik die spiegel heb gevange. eerst beetje gevoerd met korstjes. karpers hadden wel interesse, maar 9 van de 10 x vertrouwden ze het niet en zwommen ze weg of doken onder. zijn misschien een x 3 korstjes gepakt ofzo. slimmerikken
. op zelfde water waar ik die spiegel heb gevange. eerst beetje gevoerd met korstjes. karpers hadden wel interesse, maar 9 van de 10 x vertrouwden ze het niet en zwommen ze weg of doken onder. zijn misschien een x 3 korstjes gepakt ofzo. slimmerikken  . zo blijkt maar weer wat het leervermogen is van karpers. echt appart, maar wel een uitdaging opzich. miss ga ik maar is proberen de korst in de honing te dippen, misschien dat dat werkt. bij jou zitten ook nog wel mooie waters in de buurt of niet?
 . zo blijkt maar weer wat het leervermogen is van karpers. echt appart, maar wel een uitdaging opzich. miss ga ik maar is proberen de korst in de honing te dippen, misschien dat dat werkt. bij jou zitten ook nog wel mooie waters in de buurt of niet?
 . hondebrokken niet. heb ook al wel met kattebrokken gevoerd vandaag, maar geen karper gezien die het had opgemerkt(had ze ook pas gevoerd toen ze al uitgekeken waren op het brood en steeds schuwer werden, dus volgende x maar meteen met kattebrokken). miss dat ik daar maar is naar ga zoeken, fatsoenlijke drijvende hondebrokken. nog nooit geprobeert eigelijk. beetje mooi formaat, en een beetje drijfvermogen, moet vast wel te vinde zijn
. hondebrokken niet. heb ook al wel met kattebrokken gevoerd vandaag, maar geen karper gezien die het had opgemerkt(had ze ook pas gevoerd toen ze al uitgekeken waren op het brood en steeds schuwer werden, dus volgende x maar meteen met kattebrokken). miss dat ik daar maar is naar ga zoeken, fatsoenlijke drijvende hondebrokken. nog nooit geprobeert eigelijk. beetje mooi formaat, en een beetje drijfvermogen, moet vast wel te vinde zijn  .
.  .
. .
.