Veilig langs de weg?
- Roel van Haandel
- Contacteer:
ik ben nou op een mooi winterstekje aan het voeren.. maar dat is eigenlijk zowat langs de weg en tja.. er zitten nog wel wat polen die ik niet helemaal vertrouw!! 100 meter verderop zit je wel rustig daar zit ik in de zomer.. maar of er nou ook karper zit..
wat zouden jullie doen?
mvg. Roel
wat zouden jullie doen?
mvg. Roel
- stefan andriessen
- Contacteer:
9 mm knaller en een rambo mes mee nemen
en lekker gaan vissen daaro

zal wel......!
- Peter kuipers
stefan andriessen schreef:9 mm knaller en een rambo mes mee nemen![]()
Goed voorbeeld

vr gr peter
- Roel van Haandel
- Contacteer:
nee denk het niet
mssn dat ze vluchten of ik kan de bak in :0

- stefan andriessen
- Contacteer:
oojah k*t pistolen zijn niet toe gestaan he in nederland stomme ik ook
maar even serieus als ik het zaakje niet vertrouw zou ik er zoie zo met ze 2en zitten
en zeker niet alleen. en al ben je bang dat je belaagd wordt dat ze boven op je tent springen of iets dergelijks.
dan zet je toch zoon mooie gedraaide lange bank stick recht op in je tent

maar even serieus als ik het zaakje niet vertrouw zou ik er zoie zo met ze 2en zitten
en zeker niet alleen. en al ben je bang dat je belaagd wordt dat ze boven op je tent springen of iets dergelijks.
dan zet je toch zoon mooie gedraaide lange bank stick recht op in je tent

zal wel......!
- Martin Beek
- Contacteer:
Lastig, voel je je ergens niet prettig kun je beter naar een ander water opzoek. Zeker op jongere leeftijd. Vissen moet leuk blijven, en vissen moet zeker niet zijn --> de hele nacht bang in je tentje zitten trillen
Hoe jammer het soms ook is.

Hoe jammer het soms ook is.

- Roel van Haandel
- Contacteer:
helemaal gelijk in.. ik weet ook niet of er dan iets zal gebeuren ofzoo maar of het helemaal veilig is en of m'n spullen er smorgens nog staan?:P haha misschien dat ik die 100 meter verder moet pakken.. maja daar heb ik ook ooit iemand bij onze hengels zien staan maar dat was geen visser want toen hij de hengel wou pakken geen de beetverklikker af en rende hij weg zonder hengel..
100 meter is wel een hééééél eind..Als je je boilies maar op een goede manier ontdooid heb je een kans
(hoe klein die ook is!) dat ze die 100m ook nog gaan overbruggen.
Dat de Polen graag een visje uit onze wateren lusten wil niet zeggen dat het allemaal rovend tuig is.
Dat de Polen graag een visje uit onze wateren lusten wil niet zeggen dat het allemaal rovend tuig is.
- Roel van Haandel
- Contacteer:
Jan Peter Teerling schreef:100 meter is wel een hééééél eind..Als je je boilies maar op een goede manier ontdooid heb je een kans
ja is wel een heel stuk verder.. maar jaa ik zeg ook niet dat ze allemaal rovend zijn maar zit vlak bij een cafe en zie er nog wel is wat rondwaggelen..
en je leeftijd 99

-
Als het mogenlijk is, tent half open en hengels bijna in de tent.
Maar als het naar je gevoel niet veilig is, niet doen
Maar als het naar je gevoel niet veilig is, niet doen
Ach man..Ga toch vissen !!
- willem boersma
Jan Peter Teerling schreef:100 meter is wel een hééééél eind..Als je je boilies maar op een goede manier ontdooid heb je een kans
Ik dacht al toen ik zat te lezen jahoor daar gaan we weer maaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrr
Hier BOVEN eindelijk een goed antwoord pfffffffffffffffffffffff
Tja nu zijn het de polen die ineens de het zwarte boete kleed aan krijgen want het kan wel eens misgaan als ze in je buurt zitten

iK heb samen met me dochter van 12 zitten nacht vissen met 6 polen naast me en ik moet zeggen niks anders dan alleen maar lof over die gasten ik was aan het drillen en me dochter kreeg een run en ze kwamen gelijk aan hollen om te kijken of ze haar konden helpen met haar karper te drillen, nee echt dat was zo toppie van de mensen dus dat gelul hier boven slaat nergens op
Hoe kom je er op om zoiets eigenlijk neer te zetten ??, alsof als er een nederlander of duitser of weet ik veel wat naast je zit je dan zeker kan zijn dat je save zit

Nou ik vind dit allemaal bullshit of je gaat gewoon zitten in de nacht of niet maar niet zeggen dat iemand niet te vetrouwen is die je helamaal niet kent, zeg dan ik ben gewoon bang wie wil er samen met me vissen dan ben je gewoon eens eerlijk

Beter één keer een visje gevangen dan tien sterke verhalen
Op een piepende actie komt een opslaande reactie
- willem boersma
Roel van Haandel schreef:ik ben nou op een mooi winterstekje aan het voeren.. maar dat is eigenlijk zowat langs de weg en tja.. er zitten nog wel wat polen die ik niet helemaal vertrouw!! 100 meter verderop zit je wel rustig daar zit ik in de zomer.. maar of er nou ook karper zit..
wat zouden jullie doen?
mvg. Roel
Nog even een vraagje hoor kan je dat hierboven nog even uit leggen ??
als er in den zomer karper zitten dan zitten ze er ook wel in de winter alleen zal je er dan wat meer voor moeten doen om ze te kunnen vangen

- Martin Beek
- Contacteer:
Willem, goed dat je ook de andere zijde laat zien. Ik denk dat het meerendeel van de buitenlanders (lees: "Duitsers, Polen") die hier vissen geen kwade zin hebben. Je kunt ze niet allemaal over 1 kam scheren al vergeet ik dat zelf ook nog al eens...
Goed dat je goede ervaringen hebt met deze mensen! Dat laat ons de andere zijde zien
Goed dat je goede ervaringen hebt met deze mensen! Dat laat ons de andere zijde zien

- willem boersma
Marvin,
het elende is dat we nu eenmaal kudde dieren zijn en als een de vinger wijst op iemand dan doen we het allemaal en dan later gaan we ons afvragen of het wel allemaal kopt
Dus ik zag altijd van kijk eerst zelf hoe iemand is en oordeel dan maar ga niet zomaar af op iemand anders zijn oordeel je kan je dan behoorlijk lelijk in je vingers snijden

het elende is dat we nu eenmaal kudde dieren zijn en als een de vinger wijst op iemand dan doen we het allemaal en dan later gaan we ons afvragen of het wel allemaal kopt

Dus ik zag altijd van kijk eerst zelf hoe iemand is en oordeel dan maar ga niet zomaar af op iemand anders zijn oordeel je kan je dan behoorlijk lelijk in je vingers snijden

- Dries Jacke
Als jij nu al geen goed gevoel hebt om daar te zitten, dan gewon niet doen!! Er is niks ergers om onzeker een nachtje te pakken en hopen dat je spullen er in de ochtend nog staan. Ga lekker ergens anders zitten waar jeje wel veilig voelt. Hopsa probleem opgelost.
- michel Tja
- Contacteer:
niks negatiefs over polen hoor, maar als ik ooit zie dat een groepje (mensen
) met zn allen een zwaan proberen te doden om op te eten dan kan ik nu al zeggen dat alle stoppen bij mij los gaan.
vorig jaar 3x gebeurt bij mij in de buurt.
1x met pijl en boog ,zwom die zwaan met een pijl in zn nek. en 2 keer met grof geweld, maar ze waren gevlucht omdat mensen het doorhadden.
stelletje ...................................aardige mensen
on topic.
ik zou er gewoon gaan zitten , je kan dan net zo goed altijd thuisblijven want tegenwoordig lopen er overal mafkezen rond! je moet het maar net treffen.
ik ga dit weekend ook op een water zitten met een dubbel gevoel, maar het gevoel om een vis te kunnen vangen daar is groter dan het gevoel dat ik misschien niet veilig zit.
wat je ook kan doen is wakker blijven en in de ochtend tussen 6 en 12 een paar uur slaap pakken..

vorig jaar 3x gebeurt bij mij in de buurt.
1x met pijl en boog ,zwom die zwaan met een pijl in zn nek. en 2 keer met grof geweld, maar ze waren gevlucht omdat mensen het doorhadden.
stelletje ...................................aardige mensen
on topic.
ik zou er gewoon gaan zitten , je kan dan net zo goed altijd thuisblijven want tegenwoordig lopen er overal mafkezen rond! je moet het maar net treffen.
ik ga dit weekend ook op een water zitten met een dubbel gevoel, maar het gevoel om een vis te kunnen vangen daar is groter dan het gevoel dat ik misschien niet veilig zit.
wat je ook kan doen is wakker blijven en in de ochtend tussen 6 en 12 een paar uur slaap pakken..
willem boersma schreef:[
Nou ik vind dit allemaal bullshit of je gaat gewoon zitten in de nacht of niet maar niet zeggen dat iemand niet te vetrouwen is die je helamaal niet kent, zeg dan ik ben gewoon bang wie wil er samen met me vissen dan ben je gewoon eens eerlijk![]()
Willem,
Geloof dat je mn post niet helemaal begrepen hebt?
En kun je bovenstaande zin van je even vertalen naar iets leesbaars zonder 4x niet in één zin?
- Roel van Haandel
- Contacteer:
willem... ik scheer geen mensen over 1 kant.. ik zeg toch dat ze bij mij in de buurt wonen en het niet de leukste mensen zijn.. ik zeg toch neit dat andere polen zo slecht zijn? ik zeg alleen dat ze altijd zat over de straat lopen enzo.. dus eerst is ff lezen zou i kzeggen.. ik ben vandaag zelfs bedrijgd door 30 mensen en buitenlanders.. ik moet nou naar de politie dus daar kan ik ook wel ff pissig over worden..
ik ga het zaterdag wel gewoon proberen!
- willem boersma
Jan Peter Teerling schreef:willem boersma schreef:[
Nou ik vind dit allemaal bullshit of je gaat gewoon zitten in de nacht of niet maar niet zeggen dat iemand niet te vetrouwen is die je helamaal niet kent, zeg dan ik ben gewoon bang wie wil er samen met me vissen dan ben je gewoon eens eerlijk![]()
Willem,
Geloof dat je mn post niet helemaal begrepen hebt?
En kun je bovenstaande zin van je even vertalen naar iets leesbaars zonder 4x niet in één zin?
UHHHHHHHH ????????????? pfffffffffffffffffffffffff

ik denk dat jij mij niet begreep want ik geef juist aan dat jij juist eindelijk een positive antwoord gaf omdat het juist ging om polen dus nu kan ik jou even niet volgen

En nu op de 4X niet een antwoord in hopelijk begrijpend nederlands

ga gewoon zitten en wijs niet met een vinger naar mensen zonder ze te kennen maar gewoon vragen of iemand met je mee wil gaan vissen omdat je bang bent.

Geloof dat ik je dan verkeerd begrepen heb Willem,zal niet weer gebeuren! 

Laatst gewijzigd door Jan Peter Teerling op 28-02-2008 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- willem boersma
Roel van Haandel schreef:willem... ik scheer geen mensen over 1 kant.. ik zeg toch dat ze bij mij in de buurt wonen en het niet de leukste mensen zijn.. ik zeg toch neit dat andere polen zo slecht zijn? ik zeg alleen dat ze altijd zat over de straat lopen enzo.. dus eerst is ff lezen zou i kzeggen.. ik ben vandaag zelfs bedrijgd door 30 mensen en buitenlanders.. ik moet nou naar de politie dus daar kan ik ook wel ff pissig over worden..

Luister ik kom zelf uit amsterdam de sloterplas zit op nog geen 5 min van het august allebeplein ( beter bekend van de rellen amsterdam west en de agenten die zijn neer gestoken en de gozer dood schoten en weer rellen ) en zelfs daar kan je gewoon gaan zitten in je eentje zonder geklooi of angst dus vandaar dat ik dat zo zij

- willem boersma
Jan Peter Teerling schreef:Geloof dat ik je verkeerd begrepen heb Willem,zal niet weer gebeuren!
HAHAHAHA het is je vergeven hoor

- stefan andriessen
- Contacteer:
ik zit ook wel eens in de getto van gouda te vissen en daar heb ik ook weinig tot geen last
van eventueel vervelende/dronken/gestoorde/geschifte mensen.
terwijl dit toch echt buurten zij waar veel overlast is
maar als je bang ben om daar te gaan zitten dan zou ik eerst gewoon een paar keer met ze 2tjes
er gaan zitten kijken hoe dat gaat en dan stiekem een keer een nacht in je 1tje gaan
van eventueel vervelende/dronken/gestoorde/geschifte mensen.
terwijl dit toch echt buurten zij waar veel overlast is

maar als je bang ben om daar te gaan zitten dan zou ik eerst gewoon een paar keer met ze 2tjes
er gaan zitten kijken hoe dat gaat en dan stiekem een keer een nacht in je 1tje gaan

zal wel......!
- Roel van Haandel
- Contacteer:
willem boersma schreef:Roel van Haandel schreef:willem... ik scheer geen mensen over 1 kant.. ik zeg toch dat ze bij mij in de buurt wonen en het niet de leukste mensen zijn.. ik zeg toch neit dat andere polen zo slecht zijn? ik zeg alleen dat ze altijd zat over de straat lopen enzo.. dus eerst is ff lezen zou i kzeggen.. ik ben vandaag zelfs bedrijgd door 30 mensen en buitenlanders.. ik moet nou naar de politie dus daar kan ik ook wel ff pissig over worden..
?????? wat heb je dan gedaan dat er zoveel mensen boos op je worden ??????
![]()
Luister ik kom zelf uit amsterdam de sloterplas zit op nog geen 5 min van het august allebeplein ( beter bekend van de rellen amsterdam west en de agenten die zijn neer gestoken en de gozer dood schoten en weer rellen ) en zelfs daar kan je gewoon gaan zitten in je eentje zonder geklooi of angst dus vandaar dat ik dat zo zij
Jaa ik zeg ook dat ik er ga zitten

naja hoe het is gebeurd.. eigenlijk deed ik niks.. maar toen ik die mensen zag kende ik er maar 1 van waar ik een conflict mee had
- Dries Jacke
Roel van Haandel schreef: ik ben vandaag zelfs bedrijgd door 30 mensen en buitenlanders.. ik moet nou naar de politie dus daar kan ik ook wel ff pissig over worden..
Als ik zo naar je foto kijk ben je nog niet zo oud denk ik. Ik snap niet dat jij dan daar mag nachtvissen...............
Ten tweede snap ik niet dat je de gok gaat wagen om daar toch te gaan zitten. Je kan toch een wel ergens anders heen waar je niet de hele tijd aan het denken bent, zal ik lastig gevallen worden?
Zoals ik al zei, gewoon daar niet gaan zitten en je probleem is opgelost. Een gewaarschuwd mens telt voor 2