boilies
- Sjoerd Bakker
<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Sjoerd Bakker op 2003-04-04 12:21 ]</font>
- Dennis van den Bogaert
- Contacteer:
Wat is dat nou weer voor vraag
Wat maakt het nu uit wat anderen daar van vinden ??
Als jij ze goed vindt ruiken/smaken en de maat goed vindt moet je er gewoon mee gaan vissen.
Dennis

Wat maakt het nu uit wat anderen daar van vinden ??
Als jij ze goed vindt ruiken/smaken en de maat goed vindt moet je er gewoon mee gaan vissen.
Dennis
PROUD TO HAVE BEEN A WATERLANDER 
BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !

BETER GOED 2DEHANDS DAN NIEUWE BAGGERZOOI !
-
Moet Sjoerd ook niet langzamerhand zijn excuses gaan aanbieden...?
Je mag dan jong en onervaren zijn, maar nadenken kan iemand toch wel voordat hij een posting plaatst.
Als je 20 keer dezelfde posting opent, reageert er vast wel iemand, of niet Sjoerd?
Je mag dan jong en onervaren zijn, maar nadenken kan iemand toch wel voordat hij een posting plaatst.
Als je 20 keer dezelfde posting opent, reageert er vast wel iemand, of niet Sjoerd?
- Wil Jeurninck
- Contacteer:
Sjoerd ik heb 8 keer boilie's gezien van 18 mm waar slaat dit nu op.
Misschien heb je er een verklaring voor,ik vind dit een beetje overdreven om er 8 keer een topic voor te openen.
Wil.
Misschien heb je er een verklaring voor,ik vind dit een beetje overdreven om er 8 keer een topic voor te openen.
Wil.
- Kees Ouwehand
Sjoerd ik zou voor een active-8 gaan
Kees

Kees
hallo Sjoerd,
Gebruik aardbei boilies! Dan vis je in ieder geval anders dan anderen...
Banaanboilies kan ook, maar dan wel van tevoren voeren!! Banaanboilies werken namelijk niet instant. Karpers moeten er eerst aan wennen. Ze komen dus het best tot hun recht na een voercampagne. 2 weken is een goeie richtlijn.
Oja, 18 mm is idd veeel te klein. 25 mm is de nieuwe standaard!
succes Sjoerd!!
groeten Hugo!!
Gebruik aardbei boilies! Dan vis je in ieder geval anders dan anderen...

Banaanboilies kan ook, maar dan wel van tevoren voeren!! Banaanboilies werken namelijk niet instant. Karpers moeten er eerst aan wennen. Ze komen dus het best tot hun recht na een voercampagne. 2 weken is een goeie richtlijn.

Oja, 18 mm is idd veeel te klein. 25 mm is de nieuwe standaard!
succes Sjoerd!!
groeten Hugo!!
18 euro vind ik een redelijke prijs. Ze zullen zeker niet te klein zijn. Heb t liefst nog een stuk kleiner. Aardbei.... Tja, alles vangt. Miss heb je gelukt dat niemand die fruitboilies meer gebruikt.