wist niet dat je simpel om te kopen was

groetsels,
Peter
Verpoorten clement schreef:Even ter inlichting :Jaarlijks worden er in Frankrijk verschillende meren leeggelaten om aan de dam,of andere,te werken.Hierbij wordt er meestal een verkoop gehouden van de aanwezige vis.De grootste karpers worden meestal door eigenaars van priveputten (betaalwaters) opgekocht,de rest van de vissen worden opgekocht door vismeelproducenten.Vraag is nu;Hoe ziet gij die mooie 20 kilo vis terug? op een betaalwater of in een zakje als vismeel?
Kees Ouwehand schreef:Boycotten helpt sowieso niet. Er is vraag, dus wordt er in voorzien. Je zou dan de vraag moeten aanpakken. Maar ik vind het niet juist 2 kampen te maken en deze tegen elkaar op te zetten. We moeten het samen doen. Waar ik wel over val zijn de slecht onderbouwde positieve uitlatingen over betaalwateren. Die stel ik aan de kaak. Alleen wordt niet goed begrepen dat het doel slechts bewustwording van de negatieve kanten is. Dit onbegrip komt dan wel van twee kanten. Vaak is er bijval uit het antikamp die ook weer niet onderbouwd is.
Groet, Kees
Hans Brinkel schreef:[quote="Yuri Monsterik vindt het alleen jammer dat je plezier en je na plezier de grond in geboort wordt als je vangsten van een BTW afkomen. .