Ik denk eerder dat het aan de service van vlemmix/raven ligt.
Hierover zijn al meerdere topic's, zoek maar eens op de trefwoorden Raven of Vlemmix.
In de winkel (ik ga dan naar Tilburg) is de service goed, echter hebben ze het niet op voorraad en wordt het via de postorder verzonden, dan hoeft het voor mij niet meer.
Met die postorder heb ik meeeeerdere slechte ervaringen en 1 goede, dat was toen ik meer dan 3 maanden aan het lijntje gehouden werd over iets dat maar elke keer "elk moment" binnen kan komen, en wat later niet meer leverbaar blijkt. Ik heb in die 3 maanden namelijk een stuk of 15 telefoontjes gepleegd naar dat 0900 nummer t.w.v 8,70 euro. Nadat ik de bestelling maar afgezegd had heb ik die belkosten aan ze terug gevraagd, en ze waren dan wel nog zo redelijk om me dat terug te betalen... maarja, ik kon dus weer op zoek naar molens...
Mijn tip: zeg je bestelling af en haal het product in de winkel, of ga naar een andere hengelsportwinkel
![8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
Als ze me missen... ...dan ben ik vissen!!