Groet, Kees
Kees Ouwehand schreef:==>==>
=
![]()
Groet, Kees
Henk ter Maat schreef:Werk 47 weken x 40 uur = 1880 uur.
Komen nog sollicitatiegesprekken bij in de avonduren wanneer ik tenminste geen ontwikkelingswerk hoef te doen.
De oudste dochter doet 6 VWO, heeft nooit huiswerk want ze let op school wel goed op zodat de kinderjuf aan haar niet besteed is..Houd tijd over voor de LLV, Baantje van 14 uur per week, extra muziekles, uitgaan en een vriendje.
Volgend jaar gaat ze waarschijnlijk 2 studie's volgen op de Uni, ze is bang dat ze zich anders loopt te vervelen.
Zie hier een boel jeugd hele lappen tekst kloppen terwijl ze beter hun KOSTBARE uren in het huiswerk "staken"..![]()
![]()
![]()
ps,
mocht er ooit een 1040 urenstakker bij mij op een sollicitatiegesprek komen..Oh nee dat kan natuurlijk niet na werktijd..dom van me, Sorry
Remko Oude Elferink schreef:het probleem zit hem gewoon in de leraren tekort en niet goed kunnen roosteren. dus sommigen hebben gewoon 2-3 tussenuren per dag op school. komt het al met al nog op +- 1400 uren op school..
K. van den Herik schreef:De een kan met 6 vingers in de neus 5 studies volgen de ander heeft uren en uren nodig om maar les 1 van wiskunde te begrijpen. vind ik dus geen argument.