visbestand asten heusden?
-
hey jongens ik heb een vraagje over een water bij asten heusden aaan de gezandelaan wie kan er mij zeggen wat er nou precies aan vis op zit van de 1 hoor ik dat er veel grote vissen zwemmen en de andere zegt dat er helemaal niks in gewicht zwemt ? groetjes ronny
carp fishing 4 life!
- Mark Uitenhoven
Ik hoor precies hetzelfde Ronny...
Volgend jaar ga ik het daar zelf n keertje proberen, dan weet je het zeker!
Volgend jaar ga ik het daar zelf n keertje proberen, dan weet je het zeker!
Losers are allways whining about their best, winners go home and f.uck the promqueen!
- Bart van den Hurk
- Contacteer:
Beste Ronny,
Even geleden ging er ook al een topic over deze vijver, waar ik mede bestuurslid ben, daar heb ik opgeschreven wat er gebeurt is de afgelopen jaren. Zie:
http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... highlight=
Kort gezegd is er een vissterfte geweest enkele jaren geleden en zwemt er nu natuurlijk nog wel karper, maar een stuk minder vis dan de jaren ervoor. Met wat kennis van het water en de goede tactieken is er nog wel met regelmaat een visje te vangen. Wil je enkele mooie vissen van het water zien, kijk dan van de winter de film verantwoord karpervissen. Deze is namelijk aan de vijver opgenomen. Het is gewoon een heel mooi water met een leuk bestand aan spiegels en schubs.
Ondanks dat we blij zijn met wat extra leden bij de vereniging, zijn de indianen verhalen dat er een hoop dertigers zwemmen en zelfs verschillende veertigers gewoon klinkklare onzin die rondverteld wordt. Wanneer je er een mooie 20 ponder vangt heb je echt al een van de grotere vissen te pakken. Gemiddeld wegen de vissen daar namelijk tussen de 15 en 20 pond.
Voor meer info kan je me altijd een PB sturen.
Even geleden ging er ook al een topic over deze vijver, waar ik mede bestuurslid ben, daar heb ik opgeschreven wat er gebeurt is de afgelopen jaren. Zie:
http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... highlight=
Kort gezegd is er een vissterfte geweest enkele jaren geleden en zwemt er nu natuurlijk nog wel karper, maar een stuk minder vis dan de jaren ervoor. Met wat kennis van het water en de goede tactieken is er nog wel met regelmaat een visje te vangen. Wil je enkele mooie vissen van het water zien, kijk dan van de winter de film verantwoord karpervissen. Deze is namelijk aan de vijver opgenomen. Het is gewoon een heel mooi water met een leuk bestand aan spiegels en schubs.
Ondanks dat we blij zijn met wat extra leden bij de vereniging, zijn de indianen verhalen dat er een hoop dertigers zwemmen en zelfs verschillende veertigers gewoon klinkklare onzin die rondverteld wordt. Wanneer je er een mooie 20 ponder vangt heb je echt al een van de grotere vissen te pakken. Gemiddeld wegen de vissen daar namelijk tussen de 15 en 20 pond.
Voor meer info kan je me altijd een PB sturen.
mvg
Bart van den Hurk
Bart van den Hurk
-
oke bedankt voor de informatie er wordt zoveel vertelt over dat water dus wist zelf niet meer wat ik moest geloven toch bedankt groetjessss ronny
carp fishing 4 life!