Ik zit hier met een 'probleem'
Er is een site aan de maak van een site over karpers in leeuwarden, maar nu heb ik gezien dat ze hier de wateren + de vissen + foto's van de stekken, opzetten. Dit gaat meestal over kleine wateren en ik vrees het ergste. Wat zouden jullie in dit geval doen, want dit kan echt niet.
Ik plaats de site hier niet, want ik heb er geen belang bij dat dit straks word leeggevist door stropers, polen enz.....
Wat kunnen we hieraan doen?
Site
- janieck spithoff
- Contacteer:
Mvg, Janieck
Janieck,
Ik heb ff op de site gekeken (is makkelijk te traceren via Google) maar moet je zeggen dat het wel een leuke site is.
De meeste wateren en de kleinewielen zijn toch al wel bekend bij het grootste gros van de karpervissers, dus waar maak je je druk om?
De meeste HSVen beschrijven ook alle stekken en viswateren op hun site.
Gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent en je niet druk maken om een site.
Gr Mieremet
Ik heb ff op de site gekeken (is makkelijk te traceren via Google) maar moet je zeggen dat het wel een leuke site is.
De meeste wateren en de kleinewielen zijn toch al wel bekend bij het grootste gros van de karpervissers, dus waar maak je je druk om?
De meeste HSVen beschrijven ook alle stekken en viswateren op hun site.
Gewoon lekker doorgaan waar je mee bezig bent en je niet druk maken om een site.
Gr Mieremet
- janieck spithoff
- Contacteer:
Hmmm, ik heb toch er mijn twijfels over, want ik ben geen racist, maar ik heb toch het idee dat polen en assielzoekers ook over internet beschikken, oke, die wateren zijn bekent bij het grootste gross lwd'er karpervissers, maar zijn die ook bekent bij het grootste gross 'assielzoekers' 'polen' andere stropers? Dat vraag ik me af. En ik denk dat het wel eens heel verkeert kan aflopen als zei dit zien. Een aantal jaren geleden zijn hier ook problemen geweest, toen namen ze werkelijk alle vis mee die ze vingen, en dit moet natuurlijk niet meer gebeuren.....
Mvg, Janieck
- Douwe Bijlsma
Er is in heel Friesland een verbod op het meenemen van karper en snoek.
Dat was toen niet aan de orde, inderdaad zijn er toen veel vissen verdwenen maar er was toen geen mogelijkheid om er iets tegen te doen.
Dat was toen niet aan de orde, inderdaad zijn er toen veel vissen verdwenen maar er was toen geen mogelijkheid om er iets tegen te doen.
Vissen is een hobby, geen religie!
- janieck spithoff
- Contacteer:
Toch vind ik het niet kunnen op de kw/sw/en het parkje zomaar om de site te zetten! Ik denk niet dat de lokale vissers daar blij van worden en ik evenmin. Ik vind het triest dat ze die leuke watertjes vrijgeven, erg triest.
Mvg, Janieck
- Stef Dijkstra
Ik zou zeggen, neem contact op met de mannen in kwestie. Wellicht valt er iets te overleggen, maar je kunt ze niets verbieden. Het is voor jou (en andere vissers) misschien rot dat alles bekend gemaakt wordt, maar ze doen niets illegaals.