Ik zag het al even helemaal niet meer zitten met m'n geploeter!!!
Dat lucht weer een flink stukje op...
Volgend weekend ben ik er niet... Ga ik Martijn z'n hobby probere
Ze kunne me wat... hahahaha

Groet,
Jacob

Dit had ik gistere moeten weten...
  Dit had ik gistere moeten weten...

me dezelfde goeie raad al eerder deed...
 me dezelfde goeie raad al eerder deed...  

Heel veel succes met uitleggen van de reactie ( wat je ook kunt doen is het bericht verwijderen e
 Heel veel succes met uitleggen van de reactie ( wat je ook kunt doen is het bericht verwijderen e   )
 )

hahahaha.. ben alleen benieuwd of dit nou weer een topic naar de klote helpt ik stop er mee en ga bezig met mijn hobbies
 hahahaha.. ben alleen benieuwd of dit nou weer een topic naar de klote helpt ik stop er mee en ga bezig met mijn hobbies   en die zijn te lezen een paginaatje terug
 en die zijn te lezen een paginaatje terug  nog mensen die kwijt willen wat hun allemaal bezighoudt buiten het vissen om, vind ik een stuk interesanter
 nog mensen die kwijt willen wat hun allemaal bezighoudt buiten het vissen om, vind ik een stuk interesanter   

Verdikkie. Ik mankeer écht wat aan me oge...
Ik zie het niet meer!

Zo ben jij er mooi vanaf en geen verdachte van het verwijderen van berichten ( want dan wil ze pas echt weten wat er stond
 Zo ben jij er mooi vanaf en geen verdachte van het verwijderen van berichten ( want dan wil ze pas echt weten wat er stond   ) hahahahahah..
 ) hahahahahah..

Bas Bakker schreef:Voetbal kijken in ieder geval niet meer........