Eddy Norder schreef: Toch ongeveer van het nivo Utrecht en geen de Graafschap .
Slavia het niveau van Utrecht ????? Jongen

Niet zo moeilijk om te voorspellen wat er daar gaat gebeuren trouwens. Van Slavia Praag uit, wint Ajax nooit en te nimmer.
Eddy Norder schreef: Toch ongeveer van het nivo Utrecht en geen de Graafschap .
Eddy Norder schreef:Nee jij hebt verstand van voetbal Niels, getuige dat je supporter bent van Ajax. Hahaha![]()
richard emperpoll schreef:hee eddy, ik meende toch echt de laatste jaren dat het wel duidelijk was wie "de trots van het noorden"ismaar het is zo moeilijk te verkropppen he.....
![]()
barry stevens schreef: ben 1 keer geweest vorig jaar en alleen maar knokken daar in de arena.....
Bas Bakker schreef:barry stevens schreef: ben 1 keer geweest vorig jaar en alleen maar knokken daar in de arena.....
Volgens mij ben jij een metro halte te ver uit gestapt.
bart grandia schreef:En waar ergens in dat stadion zit dan de harde kern?of hebben jullie die niet?
Niels Schouten schreef:Eddy Norder schreef: Toch ongeveer van het nivo Utrecht en geen de Graafschap .
Slavia het niveau van Utrecht ????? Jongenweet jij uberhaupt wel IETS van voetbal ??????
Niet zo moeilijk om te voorspellen wat er daar gaat gebeuren trouwens. Van Slavia Praag uit, wint Ajax nooit en te nimmer.
bart grandia schreef:I
Verder interesseert me die eredivisie niet zo veel,moeten alleen zoveel mogelijk brabantse clubs degraderen...En Veel Vallende Vlaaien ook.
tobie derksen schreef:Slavia heeft een begroting van "slechts" 5 miljoen (op een voetbalsite gelezen)
en als je je dan bedenkt dat De Graafschap een begroting van ruim 8 miljoen heeft!