Jan Peter Teerling schreef:Jammer Janieck dat ik er niet bijstond... Dan had die hufter zijn laatste woorden tussen zijn losse of missende tanden mogen proberen te fluiten...Go Jacob!

Ja Jan, ik zit eigenlijk te wachten op Anne maar de film zal wel ergens gestopt zijn door één of andere storing... Of ze hebben de zaal moeten ontruimen vanwege dat luchtje dat Mark heeft uitgezocht.
Ik wou het nog tegen Anne zeggen, maar hou toch maar wijselijk m'n mond: je moet NOOIT een luchtje laten uitkiezen door de directe concurrentie. Anne gaat naar de bioscoop met een date en Mark moest gisteren met haar mee om de geurtjes te beoordelen, nou daar had ik toch óf echt voor gepast óf ik had een flaconnetje WC-eend uitgekozen...
Ik hoor ook niet veel van Mark dus er is iets veranderd gisteravond...
Maar ik heb Anne inmiddels gevraagd of ik ook een keertje mee mocht.
En om even op dit topic terug te komen: ik kan dit soort dingen rustig zeggen. In de praktijk heb ik nog nooit geweld hoeven toepassen...
Beter gezegd, kunnen toepassen... Telkens als ik het wil toepassen, zijn ze me te snel af en peren ze 'm. Misschien dat ik dan maar op een of andere atletiek of sprintsport moet. Dan zou ik misschien wel de kans krijgen er eentje toe te takelen.
Kortom Jan, mijn ervaring is dat kereltjes die jongens van 15 lopen te zieken, nooit blijven staan om een paar klappen in ontvangst te nemen.
Het is niet anders. Ik had graag een fluitconcert willen horen

.
Groet,
Jacob