Aqua Rodslings

Plaats reactie
Erik van der Mierden
Contacteer:

14-08-2007 10:33

Goedemorgen Collega,

A.s. zaterdag kan ik hopelijk mijn nieuwe hengels ophalen en aangezien deze 12,6 ft zijn passen ze niet in mijn huidige foudraal.

Nu ben ik via de zoekfunctie de Rodslings van Aqua tegengekomen (http://www.aquaproductsonline.co.uk/acatalog/Rod_Slings.html.

Zijn hier mensen die ervaring hebben met deze Rodslings of zijn er mensen die een alternatief hebben? Voorkeur voor sleeves en dan 13 ft.

En weet iemand een hengelsportzaak omg eindhoven, die Aqua verdeelt of leverd? Of gaat dit via Henk Martens?

Alvast bedankt,

Groeten Erik
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
Coen Aarts
Contacteer:

14-08-2007 18:02

Ik heb ooit meer informatie naar dit product gevraagd. Moet je even de search gebruiken met mijn naam erin. Staan wat foto's die iemand heeft gepost. Geeft je een betere indruk ;)
John Pannekoek

14-08-2007 22:26

http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... 57&start=0

Groet,

Iemand............die wél iets voor anderen over heeft
Jan Peter Teerling

15-08-2007 00:29

Erik heb hem zelf ook,en bevalt super!
Hengels van 13 feet zullen geen probleem zijn.
Coen Aarts
Contacteer:

15-08-2007 11:48

John bedoel je hier te zeggen dat ik niks voor andere over heb, of lees ik het gewoon verkeerd? :-?
Jan Peter Teerling

15-08-2007 12:02

In het latijn ook wel Quid pro quo
Coen Aarts
Contacteer:

15-08-2007 12:23

Maakt het een stuk duidelijker :D Ben na de Havo maar opgehouden, vond Latijns een te nutteloos vak voor mijn toekomst. Achja :)
John Pannekoek

15-08-2007 17:48

Coen,

Als iemand een vraag stelt waarop jij het antwoord weet en je verwijst ernaar dat 'iemand' je ooit eens een duidelijk antwoord daarop heeft gegeven en geeft de vraagsteller vervolgens alleen maar de hint dat ie dat maar lekker tussen je andere 228 post's moet gaan uitzoeken ga je mij niet vertellen dat behulpzaamheid een van je sterkere karaktereigenschappen is!

Peter,

Op welke van e twee begrippen doel je?
Groet,

John
Coen Aarts
Contacteer:

15-08-2007 19:46

Wat ben jij een flauwe vent zeg. Je moet altijd slimmer overkomen als iemand anders. De sfeer van wat 5 maanden geleden gebeurd is, moet je weer ophalen. Bah bah en dat voor een vent van 53 jaar, heel kinderachtig voor je leeftijd, maargoed.

Er zijn er genoeg die niet reageren, lijkt mij. Had best even de link op kennen zoeken, maar misschien had ik er op dat moment geen tijd voor. Denk help die jonge even door vlug wat te zeggen. Dat jij dan weer met zo'n zin moet komen dat je de persoon het bloed onder de nagels vandaan haalt vind ik ook niet heel toepasselijk, vooral op je leeftijd gelet.

Heb even de search gebruikt of je 228 posts zou vinden. Nu heb ik gezocht op 'aqua rod sling' met auteur 'Coen Aarts'. Tevens forum waarin hij moet zoeken aangepast naar 'Materialen' en 'zoeken naar alle woorden'. Nu kwam er uit de search twee uitkomsten. Hou het voortaan dus bij de feiten, a.u.b. De tweede was het desbetreffende topic. Dit waren de uitkomsten:

[ Poll ] Welk Fox Evolution Foudraal
Gevoerd Foudraal (fox stalker?)

Sorry dat ik niet iedereen zijn of haar naam onthou die in een topic post. Om dit helemaal op te gaan zoeken, leek mij ook niet van belang. Hoop dat je mij hiervoor vergeeft :)

Laten we het hier asjeblieft bij houden want heb geen zin in weer zo'n gesprek en als je me er op aan wil spreken doen het dan met een PB zodat andere mensen er geen last van hoeven te hebben. Hoop dat we het hier bij houden. Ik ben 21 en jij 53. Ga er vanuit dat hierbij voldoende gezegd is.
Erik van der Mierden
Contacteer:

16-08-2007 10:07

Bedankt voor de reactie's, en John voor je pb'tje!!!

Heb alleen nog een vraag, is Henk Martens (Aqua) ondertussen weer actief, of hij nog steeds herstellende? Want zover ik nu heb begrepen moet je voor spullen van Aqua bij hem zijn?

Groeten Erik
Never argue with an idiot. He'll only bring you down to his level, and beat you with experience
Coen Aarts
Contacteer:

16-08-2007 10:41

Dat vroeg ik mezelf ook af. Heb laatst nog in het topic gekeken, maar er staat nergens in dat hij beter is. Alleen dat hij nog moet revalideren enzo, dus ben bang dat hij er even niet zal zijn. Weet trouwens ook niet of iemand zijn zaken overneemt, want wil zelf ook Aqua tent gaan bestellen.

Neem aan dat iemand voor hem invalt. Je zou hem even moeten bellen als je meteen je spullen nodig hebt 8)
Erik van der Mierden
Contacteer:

17-08-2007 09:45

Deze info kreeg ik nog van John via pb, misschien ook handig voor anderen:

De slings vallen tot een paar cm. over je molens en de onderkant blijft open omdat deze toch in de sleuven in het basisfoudraal komen te zitten.
Mijn 12' hengels meten 130 cm. van bovenkant onderste deel tot aan bovenkant molenspoel. De sleeve's/slings meten 160 cm. totaal dus er blijft ± 50 cm. aan de onderkant open dat in je basisfoudraal komt te zitten.
http://www.karperwereld.nl/board/viewto ... ua+sleeves
Laatst gewijzigd door Erik van der Mierden op 17-08-2007 15:53, 1 keer totaal gewijzigd.
Coen Aarts
Contacteer:

17-08-2007 12:42

Ik snap niet hoe ik die info kan geven, als ik zelf zo'n foudraal niet heb. Heb een foudraal van Fox gekocht. Kan je wel info gaan geven, maar zeker weten doe ik het niet dus dan kan beter iemand info geven die een Aqua foudraal zelf heeft.

Kwam in een ander forum nog iets tegen over het leveren van Aqua producten, misschien dat je er iets aan hebt :)
Viktor van Ophuizen schreef:beste jan,

wellicht heb je nu al het 1 en ander gelezen over de 2 merken
persoonlijk ga ik voor een aqua,deze kan je normaliter (alleen)verkijgen bij henk martins in arnhem alleen is henk geveld door een hersenbloeding.
Nu heb ik gelezen dat zijn familie het waarneemt voor henk en ans dus de verkoop gaat gewoon door.
Ik raad je dan ook aan ans effen te bellen,ans kan je zeker verder helpen.
het nummer is 0264425578

met een vriendelijke echte 080 groet

viktor
Erik van der Mierden
Contacteer:

17-08-2007 13:38

Coen, ik denk dat John de info bedoelde uit een ander onderwerp waar jij toen ook aan deelnam. Maar boeiend verder, ik weet inmiddels weer meer over deze rodslings.

Nog bedankt voor je laatste info, zal binnenkort een gaan bellen

Erik
Coen Aarts
Contacteer:

17-08-2007 13:50

Achja, maakt ook niks uit. Ken alleen slecht tegen dat provocerende gedoe.

Offtopic vraagje: Wel eens op het gat van Waarle gevist aangezien je uit Veldhoven komt?
Erik van der Mierden
Contacteer:

17-08-2007 16:00

Coen, je hebt PB

Erik
Plaats reactie