Hallo, ik wil misschien met kattebrokken (kitekat) gaan vissen moet ik ze nog met iets vermengen met brinta misschien en hoe moet ik ze monteren kan ik er ook mee voeren pakken andere vissen het aas ook ?
mvg Roy Vergauwen
Fishing with KiteKat
-
- Contacteer:
- Martijn Julien
Roy,
Ik heb wel ervaring met Kitekat, ik geloof dat het de smaak tonijn was. Je kan er idd een deegje van maken met bijvoorbeeld Brinta, maar ik viste gewoon met brokjes (neem wel een doek mee voor je handen, want die saus/gelei is echt goor!).
Overigens viel het me op dat de respons op de brokjes op sommige wateren buitengewoon goed was, terwijl ik op andere wateren net zo goed met een kale haak kon vissen.
Suc6
Martijn
Ik heb wel ervaring met Kitekat, ik geloof dat het de smaak tonijn was. Je kan er idd een deegje van maken met bijvoorbeeld Brinta, maar ik viste gewoon met brokjes (neem wel een doek mee voor je handen, want die saus/gelei is echt goor!).
Overigens viel het me op dat de respons op de brokjes op sommige wateren buitengewoon goed was, terwijl ik op andere wateren net zo goed met een kale haak kon vissen.
Suc6
Martijn
- Kevin van Etten
Roy, Met kattebrokken kun je hele goede resultaten boeken jammer dat het niet goed werkt op mijn water
omdat er al heel veel gevist mee is je kunt er ook gewoon mee voeren dat kun je met alle soorten aas!
Als ik er mee zou gaan vissen zou ik het niet met brinta of andere toevoegingen aan gaan maken gewoon houden zoals het is
laterzzz
kefkef

Als ik er mee zou gaan vissen zou ik het niet met brinta of andere toevoegingen aan gaan maken gewoon houden zoals het is

laterzzz
kefkef
-
- Contacteer:
Hoe moet ik het dan precies monteren aan mijn haak??
- Kevin van Etten
heb je een brive berichtje gestuurd! ;D
kefkef
kefkef