patrick noorman schreef:ik vind de ashima haken heel goed en pb vind ik ook wel goed en dan vooral de maat 8 want die pakt meer vlees als de maat 6
Patrick, leg eens uit.
Hoe kan een kleinere haak in godsnaam meer vlees pakken dan een grotere???

patrick noorman schreef:ik vind de ashima haken heel goed en pb vind ik ook wel goed en dan vooral de maat 8 want die pakt meer vlees als de maat 6

Hendrik Mienstra (henk) schreef:Kensaki kan je inderdaad wel vergeten.
Edward van Berkum schreef:Klaas, wat zou een reden hiervoor kunnen zijn dan? Nieuwe Hayabusa's hebben het namelijk ook.
Jurgen je kunt niet alle producten van Ultimate over 1 kam scheren, er zijn ook goede dingen.
tegenwoordig wordt een 2 3/4 er een alround karperhengel voor nederland genoemd.
dat is vast de oorzaak voor 90%
Ikzelf vis al jaren met de raptor t6 haak maatje 8,nog nooit maar dan ook nooit problemen mee gehad.Op een tricast 2,25 ponds hengel.
mvg ruben
Gert jan Prevo schreef:ik heb het ook laatst gehad, 2 losschieters en twee uitgebogen haken ik had daarvoor nog nooit een uitgebogen haak gehad, misschien een paar "mislukte haken" in het zakje?! Ik vis trouwens met de MP1 haak maatje 6 van prologic.
 Bij mij een heel pakje prologic haken mp1 uitgebogen.
  Bij mij een heel pakje prologic haken mp1 uitgebogen.  Zelfs bij de wat kleinere vissen.
  Zelfs bij de wat kleinere vissen. 
 Nog geen losschieters gehad of uitgebogen haken.
  Nog geen losschieters gehad of uitgebogen haken.