Beste karpervissers .. ik heb een vraag ,,ik ga van de week weer boillies maken ,, en wou ik ei-krachtvoer erdoor heen doen .. wat wij hier voor de vogels gebruiken ,, is dit slecht voor de karpers of kan er niks gebeuren ??? ...
Gegroet Door Kerim & Frank
Gunstig ?
- Kerim Demirel
- Contacteer:
- richard huiveneers
dit is niet slecht voor de karpers er zijn veel die het gebruiken maar je moet er niet te veel van in doen. bij de dierenwinkel kan je die pakjes kopen van Cede en dat is niet eens heel duur eigelijk. kijk wel naar welk soort je hebt want je hebt ook een grovere soort en die draait niet lekker. maar die van Cede is goed dat is een kilo verpakking.
richard
richard
mijn droom is uitgekomen
- Kerim Demirel
- Contacteer:
richard huiveneers schreef:dit is niet slecht voor de karpers er zijn veel die het gebruiken maar je moet er niet te veel van in doen. bij de dierenwinkel kan je die pakjes kopen van Cede en dat is niet eens heel duur eigelijk. kijk wel naar welk soort je hebt want je hebt ook een grovere soort en die draait niet lekker. maar die van Cede is goed dat is een kilo verpakking.
richard
ja ik heb al zo' n zak dus komt het wel goed .. wou alleen ff weten of slecht was ofniet ..
bedankt man