Voor 55 euro(incl verzendkosten) vanuit hongkong over laten komen.
En dit is geen namaak,orgineel van canon.
Begrijp alleen niet waarom dit dus zo goed als niet te verkrijgen is in europa.
b j van houten schreef:Allemaal leuk ryan maar als je zoals ik heel veel loopt dan neem je maar weinig mee.
Als ik nu de deur uit ga trek in mijn canon vest aan met daarin minimaal aan spul en heb dan maar 1 body met lens er op om mijn nek hangen.
1 reserve lens,bv de groothoek,dan in de vest en meer niet.
Ik zie me al rond sjouwen met alles.
Mot ik nog harder werken dan voor de baas
Ryan Debacker schreef: de keren dat ik dan eens stofjes heb los ik dit in 90% van de gevallen op dmv de combinatie blaaspeer en stofzuiger wat echt heel erg goed werkt, als het nodig is gewoon met een sensorswab en eclipse en klaar is kees.
...ik kreeg hem met vaderdagRick Boerboom schreef:ja slingshot 300 AW.
Verjaardagscadeautje
Hans Brinkel schreef:Ryan Debacker schreef: de keren dat ik dan eens stofjes heb los ik dit in 90% van de gevallen op dmv de combinatie blaaspeer en stofzuiger wat echt heel erg goed werkt, als het nodig is gewoon met een sensorswab en eclipse en klaar is kees.
Stofzuiger, bedoel je hier gewoon de huis/tuin/keuken stofzuiger mee..of iets speciaals?
Wat zijn eclipse?
mvg
Hans
Marco Zandvoort schreef:Hans Brinkel schreef:Ryan Debacker schreef: de keren dat ik dan eens stofjes heb los ik dit in 90% van de gevallen op dmv de combinatie blaaspeer en stofzuiger wat echt heel erg goed werkt, als het nodig is gewoon met een sensorswab en eclipse en klaar is kees.
Stofzuiger, bedoel je hier gewoon de huis/tuin/keuken stofzuiger mee..of iets speciaals?
Wat zijn eclipse?
mvg
Hans
Doe maar niet met de huis-tuin en keuken stofzuiger.![]()
De stofzuiger wat Ryan bedoelt is een systeempje.(weet zelf niet helemaal hoe het werkt, Ryan kan het misschien uitleggen?)
Marco
Hans Brinkel schreef:ander vraagje
als ik door mijn zoeker kijk, zie ik ook wat stofvlekjes zitten, deze zitten dan op die opklapbare spiegel
Hoe maken jullie dit schoon?
Als deze vraag in de verkeerde rubriek staat...sorry dan
b j van houten schreef:Tot welk gewicht kan hij hebben ryan?
Wel belangrijk om te weten want vaak koopt men een pod die maar weinig kilo's kan hebben en dan zit je met een weg zakkende camera.
Erg lastig.