Zoals jullie al weten ben ik naar Ameland geweest om het de karpers daar onveilig te maken. Er word gevist met mais en boilies, ik wilde totaal iets anders, en zocht iets waar daar niet mee gevist werd. Frolic! Dat is het. De eerste 2 dagen gevist en gevoerd, geen resultaat. De 3e keer ging het beter, 5 runs, 4 vissen, 1 in het riet verspeeld. Na 3 dagen hadden we 13 stuks, en we zijn nu richting de 20. Gek genoeg allemaal op de rig van Gerard. Helaas verspeelde ik deze rig en kreeg ik nog maar 1 run. Dus gerard gebeld, en hij heeft mij nieuwe onderlijntje gestuurd. En ja hoor, de karpers komen weer binnengestroomt. Ik heb zelfs een spiegel mogen vangen, terwijl die daar zeer zeldzaam zijn.
Voor de mensen die mij hebben ge-pm''ed dat er geen mooie karper zit, hier het tegendeel gewezen
Mijn zusje heeft zelf haar eerste schubkarper gevangen, en ze is zeer trots
En mijn 2e spiegel ooit!
Ik hoop dat jullie hebben genoten van de Foto's. Gerard, die onderlijnen werken top hoor

Alleen op die ene zit een snoekbaars haak, of heb ik dat verkeerd?
Als ik nog meer karpers vang, zal ik deze op deze link plaatsen. Mensen bedankt voor de tips, mede dankzij die tips heb ik een geweldige vistrip
Als je dit leest, kan je dan de link even aan Jesmer sturen, als die nog niet op vakantie is?